Kloge kvinder!

Samtalsforum med barnen i fokus
Skriv svar
StineDK

Kloge kvinder!

Inlägg av StineDK »

Kære begge to!

Tusind tak for jeres kloge ord. Både de norske og de svenske (min mand hjælper mig med at oversætte det svenske :D

Alting er blevet meget bedre på ganske få dage. Børn er fantastiske!!

Vi gør en stor indsats for IKKE at diskutere med hende når der opstår konflikter eller ved alle de ting hun spørger til forklaringer i forhold til. Og hun er så sød og omsorgsfuld efter vi i ro og mag har forklaret at mama er træt og dårlig for tiden pga. lillebror. Hun bruger meget energi på at fortælle bl.a. sin far, at han skulle tage hensyn til mor fordi hun var så tyk og træt..

Det har været en øjenåbner at se på hende som et stærkt barn, som Anna W. beskriver. Som mama er mit hjerte ved at briste af omsorg for min lille skat, og nogle gange er jeg måske lidt for fokuseret på hendes skrøbelighed frem for hendes styrke. Det prøver jeg at ændre ved at se hende som et stærkt lille menneske, som har brug for modspil fra sine forældre.

Og det er så fantastisk, at en lille erkendelse fra forældrene giver den dejligste prinsesse på et splitsekund. Tusind tak til jer begge for at hjælpe mig dertil.

/Stine
miniz

Inlägg av miniz »

Barn er best! :heart:

Fint att dere fant en vei.
:thumbsup:
fem älsklingar
nov-03, sep-05, feb-08, feb-10 och nov-12.
Skriv svar

Återgå till "Barnafostran"