23:12 Frågar tyst och försiktigt (fick ett sms samtidigt). Ramsar en 4:a sedan bekräftelse tyst!
00:04 Frågar -ramsar-tystnar men tar ny fart - ramsar igen
00:13 Går in och buffar 00:29 Ramsar ut- frågar genast! Ryggen tar död på mamma, måste vila
00:36 Ramsar och hon blir lugn men frågar fortfarande, surt och bestämt men ingen gråt/skrik. Mamma svarar bestämt men glatt
00:40 Går in och buffar, solfjäder på med täcket ramsar ut, protesterar lite men tystnar
00:43 Ramsar, hon gnyr lite men förblir lugn
00:45 Bekräftelseramsa
00:47 Ny fråga ny ramsa
00:49 Frågar försiktigt på bekräftelseramsa men tystnar
00:51 Ny bekräftelse och tyst . Nähä... ny fråga, ramsar tyst tillbaka, bekräftelse och tyst
01:00 Tyst fortfarande. Nu borde nästa fråga komma vid tre snåret Vi får se
Lägger mig på vakt med örat utanför hennes dörr.
05:46 !!!???!! (oj vad hon sov) Vaknar igen och frågar. Ramsar
05:52 Går in och buffar 06:10 hinner inte ens börja ramsa men ramsar mig ut
06:11 Ramsar utanför dörren och nu reagerar hon klart på ramsan. Ramsar 2 x 4 avvaktar -tyst Några tysta uh uh hörs från tröttisen
06:13 ny ramsa. hon pratar lite försiktigt med mig nu. da aja uh uh, roligt att höra. går runt i huset och ramsar, hon frågar argare och argare men hon reagerar klart på ramsan. ju gladare jag låter desto mer förbannad blir hon.
06:20 avvaktar hon protesterar och halvgråter. ramsar vidare lugnare och segare. hesa fiskmåsen återvänder. låter så gullig
06:29 in och buffar 06:37 ramsar mig ut. frågar innan första versen. ramsar vidare utanför & hon lugnar sig, småpratar
06:39 ny kort fråga, ramsar
06:40 ny kort fråga, ramsar hurttigare
06:47 vattnar blommorna och ramsar, hon frågar snällt och försiktigt (står du verkligen därute hela tiden?) hon avvaktar på mig. ibland en ledsen fråga ibland en arg. Tystnar på 3:e vers blir arg på 4:e Ny ramsa samma sak. Några tips på detta??
06:51 Frågar/pratar hela tiden trött och gnyigt man hon skriker inte så jag vill inte gå in och buffa. Avvaktar
06:55 Ramsar igen. Oj vad en timme gick fort!
07:01 Har varit tyst i ca tre minuter
07:02 Bekräftelse (kanske bara katten som hörde den) Fortsatt tyst. Sprängfull mamma ställer klockan och somnar om
07:04 2 grymtningar sen tyst
08:13 Mamma och pappa väcker trött liten tjej. Glad att få vakna till en ny härlig (dock regnig) morgon.
08:30 Frukostmys med mamma i sängen.
10:10 somnar i vagnen (sovtig 10:15)
10:55 Väcks av pappa
11:05 grötluch går lite trögt men när mamma kommer och vill äta frukost går all gröt i till slut. Inom haltimmen.
Trött redan, dags att aktivera.
Snart är det dags för den långa sovstunden
Nu blev jag långrandig men om mågon orkar plöja igenom detta är jag tacksam för tips och råd inför kommande natt.