spjälsäng eller vagn

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
Skriv svar
Bianca

spjälsäng eller vagn

Inlägg av Bianca »

Kan man kura 5 månaders barn i spjälsängen istället för vagn???
Bianca & Andreas - föräldrar till vår underbara "fofa" Rebecca född 081216
miar70
Kontakt:

Inlägg av miar70 »

:D Hej och välkommen hit :!:

Och som svar på din fråga: Ja :!: Jag skulle t o m säga att det är det allra vanligaste!
:heart: :heart: :heart: 6 barn :heart: :heart: :heart: (-9104, -9305, -9412, -0301, -0501, -0611 ) :heart: två barnbarn :heart: (-1309, -1505)
Bianca

Inlägg av Bianca »

Tack för svaret. Grejen är att det börjar bli så bråtom med kuren då vår lilla flicka sover mindre och mindre varje dag och jag får bara ångest för det. Samtidigt känner jag och min sambo att vi kanske inte hinner bli så pålästa innan vi kurar lilla Rebecca då vi båda jobbar på dagen just nu. Vi tänkte då att fråga hur det fungerar med diplomerade kurare (har i för sig precis skickat iväg en fråga om detta under en annan rubrik - har inte förstått riktigt hur detta med forum och trådar fungerar ännu). Är det stor väntetid om man skulle behöva få hjälp hemma? Vi mejlade två kurare i vårt område igår men har inte fått något svar ännu. Vi behöver hjälp!!! :cry:
Bianca & Andreas - föräldrar till vår underbara "fofa" Rebecca född 081216
ilindstrom

Inlägg av ilindstrom »

Jag svarade dig i din andra tråd också. Jag finns och jag kan rycka ut ganska omgående om du vill. PM:a mig så tar vi det den vägen.

hälsningar
Ida
Storbus :heart: -02
Mellanbus :heart: -04
Lillbus :heart: -07

www.sovgott.net
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"