Tack snälla för fina tips om att flytta ihop syskonen i samma rum. Vi väntar tills lilla damen är säker sovare och sen tar vi brorsan och sen får det bli
flytt till samma rum
Njaaa, natt nr 5 gick väl sådär, tyvärr, kanske bara ett tillfälligt bakslag
19.10 la vi tillrätta och ramsade ut genom dörren och utanför, såg på väg ut att hon satte sig upp men hörde sen att hon bökade runt och la sig ner och sen var det tyst, hon somnade ca 19.20.
23.35 var hon ledsen, jag stoppade om henne, ramsade x2 och gick ut, det blev tyst igen.
23.50 Gnäller igen men tystnar av sig själv...
02.20 ledsen igen, hon står upp med ryggen mot dörren, stoppar om, ramsar x6 och stumpan tystnar snabbt.
03.20 gnäller, är orolig, slår i spjälorna (vilket händer ofta) tystnar själv snabbt.
03.25 samma sak igen, går in, hon står upp och är ledsen, stoppar om henne och hon tystnar, ramsar x2, går ut och ramsar utanför x4.
03.35 stackarn är ledsen igen och snyftar (usch det skär i hjärtat på mig),
ramsar utanför dörren, fortfarande ledsen och går in, hon ligger ner och jag stoppar om henne och ramsar lugnt x2, går ut och ramsar flera gånger, snuttan snyftar lite igen och tystnar efter några minuter.
Sen följer det lite smågnäll resten av natten tills hon vaknar själv vid 6.50 - jag vet, alldeles för tidigt men pappa Thomas har inte riktig koll på läget än,
jag stod i duschen tyvärr.
Kunde jag gjort på nåt annat sätt denna 5 natt eller var det väntat kanske ?
8-[
Nåja, nu ikväll går vi in på 6 natten och det är pappa Thomas som ska natta lilla prinsessan - fortsättning följer imorrn såklart
Kram mamma Reneé - mamma till

León 3 år och

Louella 19 mån