Hej igen,
Min sambo hade honom i natt och jag försöker nu få ur honom hur han gjorde inatt.. Han säger att Louie gnydde och grät om vartannat.
Han somnade om/vart tyst 40ggr (säger han).. shiiit;):(
Hur gör vi när han vaknar?
Min sambo ramsar inte när han gnyr, men har han gnytt i 10 min så ramsar han,,
Tror att han hade dille på att inte gå in i natt och därför väntade extra länge med solfjäder.. Vilket Louie inte somnade om på, han började skrika så fort han gick ut på ramsan..
Jag avvaktar och ramsar och avvaktar och ramsar flera flera ggr i olika tonlägen, och är det morgon så stökar jag i köket..
På dagarna så är Louie hos dagmamma och hämtas och sen hittar vi på något typ parken i 2 timmar, sedan hem för middag, sedan får han kolla lite teve innan välling och skrattet, han älskar att dansa,,
Vi pussas, kramas, målar, sjunger. Han känner sig älskad, och han är det:):):)
Han är glad, framåt och nyfiken. Älskar andra barn och dagmamman säger att det känns som om han gått ett år där (fast bara i 3 veckor),
Ja det e mörkt och svalt hos honom..
Han har ätit kanon men idag efter en hemsk natt så har han ätit så dåligt, men vällingen slank ner på ett kick,,
Jag har precis läst högt från boken om alla konster att misslyckas och vi har pratat om säkerheten..
Eftersom att jag är laddad och mer driven för att detta ska fungera så kör jag inatt och vidare antar jag..
Jag vaknar lättare och min sambo erkänner nu att han vaknade inatt av att Louie hunnit skrika upp sig..
Jag mår så dåligt av att se (som idag) att Louies aptit minskat och att han är trött. Man känner sig kass och undrar varför detta funkar på alla andra men inatt skall det funka!!
KRAAAAAM
miar70 skrev:Hmmm, var han vaken från 00 till 5.20

Det var ett lite väl långt uppvak...
Hur gör ni när han vaknar på natten?
Ni är så långt i kuren att han ska kunna somna om själv när han vaknar nu, utan hjälp från er. Kan det vara så att ni stör honom?
Äter han bra på dagarna?
Har han kolmörkt och svalt?
Hur har ni med social delaktighet - får han känna sig behövd och oumbärlig dagtid?
Mycket skratt till gonattet?
(säkert har du svarat på frågorna förut, men vi tar dem igen

)

Mamma till Louie 071211, Startade kuren kvällen den 23e februari..