Ja, det finns Makka pakka-dockor, men jag vet inteom någon butik i Sverige tagit in dem än.
City Gross har ibland en del Drömmarnas Trädgårdsleksaker, men jag har inte sett några dockor.
HÄR på ebay har du flera varianter, det händer även att det då och då dyker upp en och annan docka på Tradera också.
Ååååå här sitter alla tre klistrade, två 3 åringar och en nybliven(idag) femåring, de ser lyriska ut. Vet tyvärr inte var man kan köpa. Hoppas du finner det.
Kram
Mamma Å, Pappa J Karl mars 2004- kurad 2004. Mina och Lisen födda juni 2006, standardmodellade.
Har också letat efter detta braiga program på DVD! Har en snart 1,5 åring som oxå fastnat för dessa underliga varelser Bra tid går dom på dessutom, först hjälps man åt med middagen, sen 17,30 ser man på "drömmarnas trädgård", och sen mat 8) Passar herrn i huset utmärkt!
Kram
Vetgiriga semlan Dag
född 071105, kurad i Gastsjön aug. 2008 Ingrid som kan själv! 090826 http://dahlin.bloggproffs.se
Alltså, han som gör den svenska rösten till den här serien känns i bland rätt oengagerad. som när han ska sjunga sina låter. Det verkar som han hittar på de där låtsasorden samtidigt som de spelar in. Och improvisation verkar inte vara hans starka sida.
Det sagt vill jag ändå säga att macka-packa etc är bland det populäraste TV har att erbjuda för målgruppen 2-åringar i vårat hushåll. Säger två-åringen iallafall.
Mamma till Alfred - April 07. Kur september 07.
Och nu även mamma till Majken född den 8 oktober 08. Vecka 40 plus 3 SM från start
Det blir bara roligare och roligare
Missat detta helt.. kanske för att lilla Becka inte ens är 1 år än, men jag blir nyfiken ändå.. Vilken kanal kan man hitta detta på?? Eller finns det bara på DVD??
Beckabus 080630, en vecka för tidigt, med planerat snitt pga sätesbjudning! Kurstart 090115!
hihi
Vad skoj att just MackaPacka ær era smås favorit med. Lilla O hoppar och skrattar varje gång hon/han kommer på tv men nær de andra kommer gårhon ivæg...
Hoppas ni har hittat den, sjælva har O en snæll Farmor som virkade en først och sedan æven gav henne en køpevariant i 1års pressent. Mycket uppskattat hon matar den med de små stenar som vi leker med hær hemma.