Hej!
Jag skulle så gärna vilja köpa boken "Att föda barn utan smärta" av Pierre Vellay, så om någon har en så skulle jag vara väldigt tacksam om jag fick köpa den! Eller om någon vet vart man kan få tag på den, annat än på bibliotek. Skicka gärna pm.
Tack
"Att föda barn utan smärta"
-
Umm Maymona
Hej!
Faktum är att jag har den..på engelska dock.
Jag har inte orkat tragglat igenom den pga av det. Men är du eller någon annan intresserad så javisst varför inte. Den samlar ändå bara damm!
Faktum är att jag har den..på engelska dock.
Jag har inte orkat tragglat igenom den pga av det. Men är du eller någon annan intresserad så javisst varför inte. Den samlar ändå bara damm!
Mamma till Flicka februari 2007, Pojke född augusti 2012
Bonusmamma till flicka född 2011
Gravid, beräknad födsel oktober 2013
Bonusmamma till flicka född 2011
Gravid, beräknad födsel oktober 2013
Tips!
Kolla på biblan:
Jag hoppas att den här länken fungerar. Jag sökte på www.bibliotek.se och Pierre Vellay: http://tinyurl.com/cvqzvx
Biblioteken skickar också mellan varandra, det är något att dra nytta av.
//S
Jag hoppas att den här länken fungerar. Jag sökte på www.bibliotek.se och Pierre Vellay: http://tinyurl.com/cvqzvx
Biblioteken skickar också mellan varandra, det är något att dra nytta av.
//S
----------------------------------------
Storebror föddes 080809, BF+2
Lillebror föddes 100516, BF+3
Storebror föddes 080809, BF+2
Lillebror föddes 100516, BF+3
kan varmt rekomendera profylaxgruppen.com.
jag gick en intensivkurs- två tillfällen.
det blev en drömförlossning! och jag kan uppriktigt säga att jag hade faktist bara ont dem sista 40 minuterna! hann vara inne på förlossningen i 20 minuter innan dotter nr 2 kom! mycket väl investerade pengar!!!
jag gick en intensivkurs- två tillfällen.
det blev en drömförlossning! och jag kan uppriktigt säga att jag hade faktist bara ont dem sista 40 minuterna! hann vara inne på förlossningen i 20 minuter innan dotter nr 2 kom! mycket väl investerade pengar!!!
Linnéa 30 okt -05 (40+1), kurad vid 10 månader. Ett litet hjärta.
Selma 18 okt -08 (39+3), SM från början. Ett litet gryn.
Elias 17 okt -10 (39+4), SM tänk från start men ändå kurad vid 6 månader. Ett litet hjärtegryn!
Viktor 18 mars -13 (39+0). Alldeles ljuvlig!
- Efter regn kommer solsken! -
Selma 18 okt -08 (39+3), SM från början. Ett litet gryn.
Elias 17 okt -10 (39+4), SM tänk från start men ändå kurad vid 6 månader. Ett litet hjärtegryn!
Viktor 18 mars -13 (39+0). Alldeles ljuvlig!
- Efter regn kommer solsken! -