Hjälp med min 3 månaders
Hur är det med mörkläggningen? Nej, du ska inte kompensera, då kommer ni inte på banan utan tänk förutsättningar till sömn. Bestäm EN strategi för hans tidiga uppvak och följ den benhårt i en veckas tid så kommer han snart snusa fram till morgonen. Liten muta eller extra social delaktighet och utevistelse brukar hjälpa.
Elle
Svarta sopsäckar, aluminiumfolie, mörkläggninstyg som man fäster med kardborrband i kanterna. Ja, det var vad jag kom på just nu
Elle
Senast redigerad av Elle den tis 24 mar 2009, 20:17, redigerad totalt 1 gånger.
-
TorsMamma
- Forumets ordförande
om du vill ha ett snabbt sätt nu, ta och tejpa upp aluminiumfolie DET funkar.
Skall du skaffa ny gardin se till att den är minst 10cm större på varje sida om fönstret så den är MYCKET större än själva fönstret är då mitt råd. Vi hade sen kardborre runt, det var kanon!
Skall du skaffa ny gardin se till att den är minst 10cm större på varje sida om fönstret så den är MYCKET större än själva fönstret är då mitt råd. Vi hade sen kardborre runt, det var kanon!
Tor 2006
BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån 
FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months.