Första gången jag skriver...

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
jozzan

Inlägg av jozzan »

Det är absolut inte synd om MIG. Är bara förbluffad över att inte kunna styra och övertyga min innersta känsla.
Jozzan, mamma till Märta 080709. Kurstart 14/2
ilindstrom

Inlägg av ilindstrom »

Har du läst Annas Jannuarikrönika från 2008? den är super för att hitta säkerheten tycker jag.

hälsningar :heart:
Ida
Storbus :heart: -02
Mellanbus :heart: -04
Lillbus :heart: -07

www.sovgott.net
jozzan

Inlägg av jozzan »

2 kvällar helt utan gråt nu!!!!!!!!! Har justerat lurarna på dagarna lite, men de är fortfarande 3!! Har en liten tröttis! Ibland tror jag inte att hon är det minsta trött, men helt plötsligt gnuggar hon sig i ögat-jag tittar på klockan-och alldeles riktigt är det "naptime". Tokigt. Fantastisk. Allt hos oss är inte enligt "regelboken" men vi håller på att finna vårt sätt och det verkar funka. Är noga med att vargen aldrig får tag i henne och är aldrig in i henns rum när jag väl lagt henne. Det är nyckeln för oss. Inget buff eller räddning. Hon har inget att frukta. Ramsa. Och att jag påminner mig om att hon faktiskt inte blir lyckligare av att jag tar upp henne.. hon orkar då, med tappra tunga ögonlock, vara med ett litet tag men sedan är det samma sak igen. Mitt ansvar att se till att har förutsättningarna för att kunna sova.
Måste bara säga att jag verkligen har välrdens vackraste, finaste, duktigaste, gladaste, underbaraste dotter- min MÄRTA!! Godnatt...och tack. :!: :heart: :heart:
Jozzan, mamma till Märta 080709. Kurstart 14/2
Emma80

Inlägg av Emma80 »

Vilken underbar läsning! Tack för det :-({|= :sleep: =D> . Vilket arbete ni lagt ner. Nu får ni skörda.
Kram Emma
:heart: Emil född 070510 :heart:
:heart: Elias född 081005 :heart:
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"