Hjälp!
Hej Jozzan
Jag har inte bakgrunden i din gamla tråd men,
nu måste du lita på dig själv, vad behöver hon.
Du har ju kris verktyg använd dem om du behöver. Om du går in och solfädrar så är det bättre att ge en långing än att behöva gå in en gång till.
Kristina
Jag har inte bakgrunden i din gamla tråd men,
nu måste du lita på dig själv, vad behöver hon.
Du har ju kris verktyg använd dem om du behöver. Om du går in och solfädrar så är det bättre att ge en långing än att behöva gå in en gång till.
Kristina
Mamma till Felix född januari 92, och Mio augusti 06
Social delaktighet
http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... 1060030067
Social delaktighet
http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... 1060030067
Fick panik. Lade henne som vanligt och var för första gången inte det minsta nervös för det har gått så bra de andra kvällarna. Nu först tystnade hon, skrek i 1h 5min. Inte acceptabelt. Var in (tyst) bytte kissblöja i mörkret och höll händerna på henne tills hon var avslappnad. Ramsade mig ut, då gav hon ifrån sig ett avgrundsvrål som jag inte hört förr...grät sedan och klagade om vart annat i 40 min till. Jag avvaktade. Blev detta rätt? Hur dåligt mår hon nu? Var gjorde jag för fel? Ska jag avbryta?
Jozzan, mamma till Märta 080709. Kurstart 14/2
Absolut inte
Ikväll ställde hon frågan, big time, tycker bara du ska glömma den här nattningen, du vet hur du ska göra och sätt på dig den dubbla attityden imorgon, stampa takten när du ramsar, grina med ansiktet, sjug din ramsa, le när du ramsar, bara du gör det med den fulla övertygelse som tösen behöver
Du ska se att det blir mycket bättre imorgon
Malin
Ikväll ställde hon frågan, big time, tycker bara du ska glömma den här nattningen, du vet hur du ska göra och sätt på dig den dubbla attityden imorgon, stampa takten när du ramsar, grina med ansiktet, sjug din ramsa, le när du ramsar, bara du gör det med den fulla övertygelse som tösen behöver
Du ska se att det blir mycket bättre imorgon
Malin
Storasyster omkurad vid 2,5 år då vi hade tagit bort spjälsängen alldeles för tidigt.
Tack för det jättebraiga svaret!!! Är gräsänka för tredje kvällen så hon kanske har kommit på att vi är ensamma nu och testar mig lite extra? 4 tänder på väg oxå... Ska skriva i min vanliga tråd i fortsättningen. Om detta händer imorgon fortsätter jag väl på samma sätt..? 
Jozzan, mamma till Märta 080709. Kurstart 14/2