Hej!
Vad roligt att det blev liv i luckan igen
Vi har en liten sol här hemma också, men en ständigt sjuk sådan

Senast inatt fick vi åka in och inhalera och vi har nu två remisser till barnkliniken här i Bromma så jag hoppas det går undan. Våra nätter balla ur totalt såklart när hon inte kan andas och man måste vara på sjukhuset till 5 på morgonen, det ska stickas och andas och kollas... stackars liten. Jag är väldigt generös med vagningen när hon är såhär, jag inte vill att hon ska anstränga sig eftersom andningen är ansträngd nog som den är. Så tyvärr blir magträningen också lite drabbad just nu
Nåja. HON är en glad tjej med röda ögon av hostande. Och hon älskar mat. Väger nästan 8kg eller 7760 för att vara exakt och endast 62 cm. Mina barn växer nästan bara på bredden, liksom vi andra i familjen
Vi var ute för förtsa gången på flera dagar idag. H passade på att ta sig en liten tupplur i solskenet och K la sig raklång i en vattenpöl och ropade glädjande- Mamma, Tikki kan simma 8)
Jag längtar såååå till våren och sommaren!!!!
Jag har också kvar nattmålet, det ska kuras bort när H blivit frisk och K:s inskolning är helt klar, eftersom hon flyttas ut från sitt rum under kuren så vill jag inte att det ska bli för mycket för vår ända SS
Jag har tänkt att det blir som en minikur från natt 2 i SHN, ungefär. Så jag måste läsa på lite innan också för minnet är kort.
Jag ska absolut testa hostmedicinen EliN. Det låter ju super!
Jennymaria: Härligt med en ålis

Det är så underbart att se de små utforska världen!
LO: Hur går det för Ivar? Han är en stadig kille som sitter vet jag ju!
Kram till er alla