Elle, din gamla lyxlirare! Det låter ju helt underbart.
Pussa de små vinter-gurkorna från tant Jannika
Haha. "Nu är det snart dags att titta på Seinfeldt i EN säng med rena lakan!" Skulle det vara ju!/LO skrev:Måste ju bara fråga Blomman hur det gick med Seinfelt? Fick du honom i säng? Gillade han de rena lakanen?![]()
kooom å ligg i en snödriva med mig...TorpSara skrev:Jävla pissmorgon!
Ursäkta språket.Men lyssna på det här och inse att min kalender går en vecka sen.
Lite bråttom till tåget som vanligt, backar lite slarvigt och backar in i häggen som står i kanten av utfarten. Upptäcker när jag kommer ut på vägen att avgassystemet hänger i backen, det har släppt från alla sina fästen.
Per fixar hjälpligt när jag kommer tillbaka, det var för tungt för mig att lyfta...![]()
Hinner med nästa tåg, på vilket jag glömmer handväskan med plånbok, nycklar och hela klabbet. Som TUR är inte mobilen...
Gissa om den här dagen har en uppförsbacke som heter duga om den ska sluta som En Bra Dag?
Nej, men konspirationsidioterna på FL kanske får sig en uppsträckning om jag inte hunnit bli from innan dess.Tinis skrev:Haha, Sara!
Ett tips: Håll dig lååååångt från Tratten idag, men den starten...![]()
Jannika skrev: Ska försöka mig på en kombi-form med kycklingklubbor, rotfrukter och potäter med apelsinsky på idag. Till äter man tydligen feta/yoghurt/apelsin-gegga. Ser bra ut på pappret, haha! :thumbsup: Håll en tumme.![]()