Finns det något sätt att spara favvisar på?
Såna där trådar som bara är sååå fantastiskt bra att man vill ha dem i en egen privat lista för att kunna gå tillbaka och läsa igen och igen utan att behöva leta runt på olika forum?
/Umm Musab
Favvistrådar
Favvistrådar
Jag lägger dom i min webbläsares bokmärken 
Mamma till Felix född januari 92, och Mio augusti 06
Social delaktighet
http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... 1060030067
Social delaktighet
http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... 1060030067
Det finns ingen sådan funktion i forumet.
Bäst är att spara i webbläsaren som favorit. Själv har jag också kopierat en del och sparat i dokument.
Äldre trådar (innan forumet byggdes om lite) som man har sparat i webbläsarens favoriter saknar /forum/ mitt i adressen men skriver man dit det (byter ut det gamla) så funkar favoriten ändå.
Inte så pedagogiskt beskrivet kanske
, jag sitter vid fel dator och minns inte vad som stod där före vi bytte till /forum/
. Men om någon ev. har problem med gamla favoriter så räknar jag med att ni hör av er. 
Äldre trådar (innan forumet byggdes om lite) som man har sparat i webbläsarens favoriter saknar /forum/ mitt i adressen men skriver man dit det (byter ut det gamla) så funkar favoriten ändå.
Inte så pedagogiskt beskrivet kanske
Mamma till två Barnaboksbröder (d v s standardmodellade): födda 2004 och 2006. 
Hej igen!
Tack för bra tips, då får jag göra så då att jag lägger i webbläsarens bokmärken.
Men kunde inte en sån liten flik läggas in här på forumsidan? Har ingen annan tänkt samma sak? Att det vore så himla bra att kunna spara trådar?
Typ som på blocket där man kan trycka på "spara annonsen"?
Det kunde få plats kanske 20- 30 trådar som man kunde spara och när (vissa) blir inaktuella kan man ta bort dem genom att trycka på lilla papperskorgssymbolen som så praktiskt finns placerad i kanten?
Eller blir det massa merarbete för de som jobbar med forumet? Kanske tar för stor plats om alla som använder forumet ska spara trådar som redan ligger ute så att säga? (Jag kan INGENTING om sånt här så ursäkta om jag ställer dumma frågor....
)
/Umm Musab
Tack för bra tips, då får jag göra så då att jag lägger i webbläsarens bokmärken.
Men kunde inte en sån liten flik läggas in här på forumsidan? Har ingen annan tänkt samma sak? Att det vore så himla bra att kunna spara trådar?
Typ som på blocket där man kan trycka på "spara annonsen"?
Det kunde få plats kanske 20- 30 trådar som man kunde spara och när (vissa) blir inaktuella kan man ta bort dem genom att trycka på lilla papperskorgssymbolen som så praktiskt finns placerad i kanten?
Eller blir det massa merarbete för de som jobbar med forumet? Kanske tar för stor plats om alla som använder forumet ska spara trådar som redan ligger ute så att säga? (Jag kan INGENTING om sånt här så ursäkta om jag ställer dumma frågor....
/Umm Musab