Den som säger att älska är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt bajsnödig är vad jag kommer att tänka på när det kommer till att kräkas. Kräkas, tycker jag, är det bästaste som finns när man mår illa.
Sniglar däremot är hemska hemska djur som gör sitt bästa för att skrämma skiten ur mig varje vår/sommar/höst. DÄR är min fobi!
Go'kväll darlings!
Härligt att se er igen måste jag säga. Jag vet att jag inte behöver vare sig förkalra mig eller be om ursäkt så jag låter bli, men jag önskar att jag hade haft energi till att sitta här och umgås med er under tiden jag har varit borta. Så, nu fick jag det sagt!
Helgen går åt till Klimp, maken jobbar natt både idag och imorn. Klimp är inne i den charmigaste åldern nånsin tycker jag, att Småfolk kan vara så fulla av humor

Vars får de allt ifrån??
Tinis *s* tack för den underbara sammanfattningen, tycker att den var superrolig!
Kiki drömtydare, då kan Kiki få en försökskanin
Gottis träningsgalen - snälla smitta mig med det sen bejb, jag sitter numera och porrsurfar på träningssajter och planerar för efter-förlossningen. Gode gud i himmelen vad det skall bli underbart att få tbx min arma kropp.
Och du Tinis, så glad jag är för din skull att du driver eget

Det var länge sen jag var in till din sida, måste lägga den under mina favoriter igen (ny dator) och lyxläsa. Uppdatera mig på vad som händer på din front. Åååh så länge sen vi sågs ju!!
Men hemligheter, Stilla? Nu MÅSTE jag ju läsa bakåt...
Kiki herreje du har ju fullt upp! Jag vet inte vad som händer efter den 22a men jag tror inte att jag kommer att orka att gå tbx till jobbet. Sammandragningarna har INTE gett med sig, jag har iofs inte fått ta det lugnt heller, så jag tror att de sjukskriver mig tiden ut helt enkelt. Nästa vecka kanske vi pyser ner till Gbg, jag leker faktiskt med tanken att själv stanna hemma så får maken och Klimp egen kvalitetstid tillsammans på resande fot. Men vi håller det öppet ok? 26e träff, jobbar jag inte och inget annat kommer i vägen så skall jag se till att träffa er!