Surkål och ödlor

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Skriv svar
Stilla

Inlägg av Stilla »

:D Grattis Jannika och välkommen till gänget "vi-över-40"! Visst blir livet bara bättre!?! Inga kriser här inte!
Kram Stilla
:heart: Lilla s och Stora S :heart:
Elle

Inlägg av Elle »

Hurra, hurra, hurra, hurra för Jannika på din dag! \:D/ \:D/

Bamsekramar
:heart: Elle
:heart: Storebror :heart: född -05 kurad feb-06
:heart: Lillasyster :heart: född -07 SM från start
Gäst

Inlägg av Gäst »

melodi: happy birthday

Alla tillsammans nu:

:-({|= PALJON ONNEE-AA VAAN, PALJON ONN-NEE-AA VAAN, PALJON ONN-NEE-AA JAAAANNIKAA... PALJON ONNEEAA VAAN! :-({|=

HURRA, HURRA, HURAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :!:

:D :D :D
kiki

Inlägg av kiki »

:lol: Det var därför Mio ville sjunga

ja måå iilla

att jag inte kom på det, men sjön gjorde vi, så grattis igen :wink:
Mamma till Felix född januari 92, och Mio augusti 06

Social delaktighet
http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... 1060030067
ms Sophie

Inlägg av ms Sophie »

GRATTIS Jannika :D :heart:

Jag och Tintin får sjunga You tube-sången för dig.... :wink:
Det tog ett tag innan jag förstod att You tube sången var "happy bäjbäj you tube" enligt Tintin i höstas :lol: :heart:

KRam
Sophie
Jannika

Inlägg av Jannika »

Tack alla söta! :heart:

Tintin hon kan hon! :lol: Youtube - solklart. :D

Och Mio också! :lol: Jag mår inge illa längre och har petat i mig lite home made tårta. Finemang. :D

Tack gylliga Päivi, visst är det finska? :oops:

Tack Elle! Bamsekram tillbaka.

Känns bra att vara i samma gäng som dig Stilla! :D

Tack Ewa! Största GRATTIS:et till lilla, stora 3-åringen! Vi delar ju denna eminenta födelsedag. :thumbsup: Och vilket fint besök ni fick då! Med massor av kramar. :heart:

Tack K-ina! Fjällan har noll koll när det gäller årgången men annars brukar hon ha rätt, haha! Han kommer nog snart ut på andra sidan, han är ändå en 69:a. 8)

Pussar till hela gänget knäppgök!

Kram Jannika
Gäst

Inlägg av Gäst »

Yes, finska! :D

Sofia säger att du skall titta på Alfons och kalas. 8)
SusanD
Rådgivare/advisor
Kontakt:

Inlägg av SusanD »

Vackra Jannika med make, jag bara dånade när jag såg kortet. Jösses hur man kan bara var så där oooootroligt vackra? :) Härliga vän, tänk att du blivit vuxen nu. För det blir man väl när man fyller 40, äh, eller är det 50, äh, eller.... Tja förr eller senare blir man väl vuxen, det finns kanske hopp även för mig. Stort grattis på födelsedagen önskar jag från ett snöigt Skåne.

Stort grattis till Ewas lilltufsa också som blivit stor tjej. Jag vill dock starta en namninsamling för en ny lag om att ALLA kalas ska läggas på lördagar för jag jobbar ju på söndagar och missade således den fantastiska tillställningen igår. Men jag fick info av Emil imorse: -mamma vet du!!!! Disa har inga traktortidningar på toaletten :shock: !!!! Titte måste köpa traktortidning till Disa. Det är för lite traktorer i HEEEELA huset!!!!
Ja så har Ewa det i sitt hus och för Emil är det verkligen helt obegripligt hur de överhuvudtaget kan leva i en sådan brist av traktorer och traktortidningar på toaletten. :wink:
-Mamma, Titte åt pyttelite grädde, bara pyttelite grädde på druvorna. Bra info som pappan fyllde i genom att berätta hur Emil först ätit upp vindruvorna som låg överst på tårtan för att sen fläka upp tårtan och skrapa i sig jordgubbsgottet som låg i mitten. Sen fick det vara nog med tårta. :) Sån är han.
-Mamma, Titte åt chokladboll, det var jättegott. =P~

För övrigt var alla killarna överens om att det var ett mycket lyckat kalas med många kramgoa vänner och så den gulliga födelsedagstjejen. Jag var grymt avundssjuk men någon måste ju försörja familjen också, alla kan ju inte roa sig. =;

För övrigt är jag lite gnällig idag för grabbarna har åkt till Stockholm för att hälsa på farmor och själv kvar härhemma är jag, alldeles ensam. Ja om man bortser från tre hundar och en katt. Men det är ensamt, tyst och trist. Synd om mig alltså. Viiiiiisst?

Kram Susan
Emil född 19 okt-05 och klok som en bok!
Sigge född 16 okt-07 och tuff som en Tigger!
Mika född 28 maj-09 och snabb som en raket!
Linus född 15 dec-10 och cool som en isbjörn!
Dipl. SHN-kurare!
Jannika

Inlägg av Jannika »

[quote=MamaSu"]Jag var grymt avundssjuk men någon måste ju försörja familjen också, alla kan ju inte roa sig. [/quote]
Så sant, så sant! Det är naturligtvis jättesynd om dig och alla kalas borde verkligen ligga på söndagarna framöver. Tack för härlig snapshot av familjelivet i Skåne. :D

Vet ni, jag ska se Christian Walz på Nalen! Lalalala-lala! \:D/ Min kära vän A-K hade skickat blomsterbud med biljettas och erbjudande om spirituellt sällskap. Jag äääälskar CW! Jag är ett hardcore-fan sedan hans debut. SÅ himla KUL! Och A-k är en sann musikmänniska och sanslöst rolig så det kommmer bli en girls night out att minnas, det känner jag på mig redan nu. :D

Jag har fått så mycket roliga presenter att jag kan tänka mig att fylla 40 nästa år igen. :thumbsup: Annars tycker jag att det har varit en nedåtgående trend sedan 18-årsdagen där presenterna har minskat i takt med åren. Är det bara jag som märkt av det? Efter barnen har det nästintill varit obefintligt runt jul tex. Jag har härdat ut och tänkt att det hör vuxenlivet till. Vad är väl en bal på slottet?.... *suck* Men det är nog så att alla samlar i ladorna tills det vankas jubileum helt enkelt. :-k :wink: :lol:

Kram Jannika
kattklo

Inlägg av kattklo »

Å vad ljuvligt att du haft en ljuvlig dag prinsess-Jannika!
Det är inte försent att säga grattis!
Så det säger vi till dig nu!
Ungarna i sömnen, jag med intorkad deg på fingrarna och maken med svarta elgitarren fastvuxen i famnen:
GRAAAAATTIS!!!
Jannika

Inlägg av Jannika »

Tack katten! Vad tjusigt i lila med poetisk ton. :heart:

Och tack Susan för snälla ord om stilighetsfaktorn. Glömde helt oartigt att tacka för det. Puss! :D
Lua

Inlägg av Lua »

Grattis, du vackra huldra :D

Storkramen från Lua. :heart:
/LO
Kontakt:

Inlägg av /LO »

Stort grattis Jannika!
Både till födelsedag och fint bröllop! :heart:

/LO
Lotta, mamma till
:heart: Vera :heart: född januari 2004 Minikurad sommaren 2004 :sleep:
:heart: Ivar :heart: född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Susanne G
Kontakt:

Inlägg av Susanne G »

Här kommer fler grattiskramar från ännu en 69:a.
Hoppas resten av din födelsedag blir alldeles, alldeles underbar.
Kanske din snygga make kan bjuda på lite födelsedagstandborstning. :mrgreen:

Kram/Susanne
Susanne G
Dotter född 25/6-04
Kurad vid 4-månader.
Dotter född 31/10 -09. Sm från start.
Jannika

Inlägg av Jannika »

:lol: :lol: Haha! Tror du han vill hångla med mig som kräktes igår? Nja, det får nog vänta men annars tycker jag det var ett bra förslag. O:)

Tack LO och Lua, vi är för snälla! :heart:

Kram Jannika
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"