Här hade jag världens chans att få träffa min älsklings-Mia på hemmaplan och då är jag tvungen att ha dejt med Urban. Så himla trist! Vilken hemfärd!
Ja, hårsvallet var till största delen mitt eget uppumpat med nåt som heter volume master och lockat men mitt i sitter det lite löshår också. Det är så skönt att bli tillfixad så det sitter en hel kväll, jag avskyr att behöva kolla mig i spegeln när det väl är fest.
Och 200 sidor!
Igår hade darlingen reserverat bord på finaste restaurangen här i stan och bjudit in de närmaste så där fick jag sitta i ett blomsterhav och äta god mat och dricka rött vin. (Tyvärr kräktes jag upp det inatt, very classy.) De hade skramlat ihop en spa-resa till mig med valfritt sällskap (VEM ska jag ta?
I dag har jag alternerat mellan att ligga och kvida på badrumsgolvet (golvvärme) och sova som en sten i soffan. Lite bättre men fprtfarnade klenast i gänget.
Vad kan min och *frieda*s gemensamma magsjuka komma sig av? Kan det vara nåt med Df som smittar?
Kram på er alla! Nu ska jag försöka sippa i mig lite buljong. I morgon fyller jag 40! Det skulle vara kul att kunna äta tårta....
Jannika