Jaha... då har man förstört hela kuren! Nu kommer jag krypandes till forumet med svansen mellan benen...
Vad gör jag? Börjar om med kuren från dag 1? Eller??
Min lilla gumma vaknar ungeför varje timme från kl 21- 7!! Och det är MITT MITT MITT fel!!!!! JAg har plockat upp henne på natten och ammat henne.

Och det har jag gjort ett tag nu

... Så nu sitter jag här med skägget i brevlådan och min stackars tös får avbruten sömn (och ajg med såklart) . Nu är min dotter snart 10 månader och STARK! Jag planerade att börja om kuren i lördagskväll men min man kom in och avlöste mig då jag stått och solfjädrat i 50 minuter - för att sen PLOCKA upp henne efter ytteligare 20 min.

Då hade hon skrikit nästan hela tiden - hon somnade - skrek- somnade - skrek. Det brukar funka m solfjädern att få henne lugn men inte i lördags - antagligen för att hon är van nu med att få lite boppe- (Det går mkt bra att lägga henne - då blir det oftast en snabb solfjäder coh ramsa ut men dock ibland på kvällsläggningen måste jag stå där m solfjäder tills hon somnat.) Så vad säger ni kloka (för det är ju uppenbarligen inte jag) sak jag börja om på dag 1 eller? Skulle vilja sluta amma med... hur gör jag det?
Tacksam för all pepp jag kan få av er. Shit vad jag känner mig misslyckad.
Tack på förhand kram Malin