Tinis kackeltråd

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Skriv svar
cissii

Inlägg av cissii »

Tinis

Något säger mig att du blir på tjocken i mitten av 2009. 8)
Celeste 061208 :heart: -
Världens Bästa Barn
Gäst

Inlägg av Gäst »

:lol: Vad då för något? :lol:

Stanna kvar här och kackla lite nu, du hårt arbetande!

Allt bra?
Bluna
Kontakt:

Inlägg av Bluna »

Tack för era peppningar! :D Jo jag har ju också en "duktiga-flickan"-stämpel som sitter kvar. :( Just därför känns det så jobbigt...
Mamma till solstrålen Elsa :heart: född okt -07
och livsnjutaren Ellen :heart: född april -11
Gotlandsmamma

Inlägg av Gotlandsmamma »

God kväll,
sitter faktiskt o myser lite själv, i mitt ombonade hem, fixat lite med en bokhylla, jättefina förstoringar på kidsen som jag fick av syrran i julklapp har hängts upp på väggen, tända ljus...sovande gossar o så jag!
Vilken lååång dag vi haft idag. Grannen kom aldrig o jag längtade efter nån att prata med...vuxensnack. Däremot kom en god vän nu på kvällen, som jag inte sett sen i november. Trevligt. Barna är piggare men vädret var det sämsta idag, blåst o regn, grå himmel, inte kunde vi gå ut på em o därför kändes em megalång. O trött kände jag mig. Vi lagade god mat o myste, jag o grabbarna, sen blev det lite film på datorn, välling o bad.
I morrn är jag ledig, vi får se vad vi hittar på. Idag har vi städat hemma, så det kan vi ju inte göra i morrn också...o bakat bröd har vi gjort...att bara sega med C går inte...vad ska vi göra nu...säger han.
Idag sa jag till honom efter hans vila, Caesar, jag älskar dig så mycket, då svarar han, gör du det, vad glad jag blir...

Tåget vi ska åka med har slutdestinationen Karlstad. På sportlovet v.9.
Hur länge stannar ni kiki?! Klart vi vill ses!

Ska tänka på dig på lördag Tinis! Lycka till!!!

Kram kram
gottis :wink:
Gotlandsmamma

gör du det, vad glad jag blir...

det var Caesars svar...det blev lite otydligt...gullunge som säger att han blir glad av det!

hej hej :roll:
cissii

Inlägg av cissii »

Jo du Tinis, det är nog min kvinnliga list eller nått :roll: Hm, eller kan man förana saker med list. Det undrar jag det.
Så nu e det bara o hoppa upp i sadeln och börja producera. Tempo Tempo.
Celeste 061208 :heart: -
Världens Bästa Barn
Gotlandsmamma

Har lite doftolja i en sån där värmeljussak, med feng-shiu doft, som ska rensa o ge ny kraft - halleluja! Kan behövas här hemma! C blev ännu sämre idag o fick över 40 graders feber...haft feber i 4 dagar, får nog ringa sjukvårdsrådgivningen om det inte blir bättre i morrn - ELLER?

Nu ska jag slappa framför Bygglov. Skulle egentligen vilja springa ett varv i motionsspåret men det går ju inte...

Kramelikram :wink:
Gäst

Inlägg av Gäst »

Gottis, jag har ju inte titta in i din blogg. Jo, NU har jag det! Hallååååå, SÅ ser du faktiskt inte ut. Absolut jättefin och söt som bara den, men helt fel ju! Hur har jag lyckats gå och inbilla mig att du är så mörk, då??? :shock: :lol:
Senast redigerad av Gäst den sön 15 mar 2009, 11:50, redigerad totalt 1 gånger.
KajsaIE

Inlägg av KajsaIE »

Hej kacklisar!

Jag hänger med i kulisserna men nu kände jag för att skriva några rader.

Nu har jag kommit ut med min stora nyhet här på forumet. Hoppas inte min chef läser det här :roll: ...

...Vi ska få en till bebbe i augusti, en trea alltså \:D/

Annars är jag sjuk och eländig här hemma och sover mest. En blandning av illamående och förkylning och hormoner är inte att leka med kan jag säga. Samtidigt har jag läst ut en underbar bok av Barbara Coloroso: "Växa med ansvar" och det hade jag ju inte hunnit med om jag inte var sjuk och gravid samtidigt :wink:

Tinis: Nu är det bara en sak du behöver göra.....BEBIS och NUUUUU! :wink:

Gotlandsmamman: usch va jobbigt med feber...hoppas den går ner, sjuka barn är inte kul.... :cry:

Kram på er alla och håll tummarna, har fortfarande inte fattat att vi ska ha en till, tror liksom inte på det...tänkte att om jag skriver det här så blir det mer verkligt... :roll:
kiki

Inlägg av kiki »

:lol: Grattis igen KajsaIE :lol:
Mamma till Felix född januari 92, och Mio augusti 06

Social delaktighet
http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... 1060030067
Jannika

Inlägg av Jannika »

Grattis Kajsa! :heart: Vad alldeles fantastiskt roligt! Jätteverkligt tycker jag fast jag sitter i Gävle dårå... :roll: :lol:

G-mor skulle vara mörk ja. Håller med, Tinis. Långt, lockigt hår hade jag tänkt. :lol: Men ljus går bra det med! :D

Kram Jannika
KajsaIE

Inlägg av KajsaIE »

Tack Jannika...ända från Gävle...det kändes :wink:

:heart:
KajsaIE

Inlägg av KajsaIE »

Oh så glömde jag din dubbelgrattis kiki :oops: , TACK!!! :heart:
Gotlandsmamma

:D :D :D :D :D :!: :!: :!: :!: :!: KAJSAAAAAAA!!!! tjo ho vad roligt. Tokgrattis! Vojne i kalaspannkakan vad roligt. Vilken nyhet! Vad mång anu som ska ha sitt tredje. Jag frågade min man i julas, ska vi inte ha en liten till...men han kände sig så nöjd...med två...vi har dem ju ganska tätt som ni vet! Å, lycka till med graviditeten!

OCH jag har ett arabiskt fullblod å rida å ja! Ha ha. Ni är ju för roliga som börjat prata om tandborstning igen. Halleluja!

Jag är slut som artist o sitter med en kopp te o andas. Känner mig skitrisig i kroppen o fick ligga på sängen i barnens lekrum o fint säga, mamma har ont i kroppen o behöver vila lite. Varför blir man sjuk när maken är på fastalandet o inte kan ta över, o jag kan få vara i fred o kurera mig?!
På fredag är han hemma igen o GUD vad sköööönt. :lol:

T.o.m Caesar sa att det är inte bra när bara du är hemma mamma, när pappa kommer hem igen är vi hela familjen o det är SKÖNT. he he...

Jag har varit brunhårig o rött hår har jag också haft men ljust är det naturliga...o lockigt blir det om jag sparar ut det...komiskt att bilden inte stämde för er...

Raklång nu. Ont i ryggen...
:(
Kram
kiki

Inlägg av kiki »

Gottis, är du ledig på måndag :?:
Mamma till Felix född januari 92, och Mio augusti 06

Social delaktighet
http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... 1060030067
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"