Hej!
Jennymaria: Hawaii, åh vad jag blir avis
Jag älskar att resa och vi var ingenstans i år och det känns verkligen
Skönt för er att få komma till solen och värmen.
Har du surfat? Det måste du ju bara göra, verkar så coolt 8)
Inte för att jag skulle göra det, jag hade drunknat på kuppen, noll balanssinne och dålig simmare
Lilla Mia: Vilken söt dotter du har! Barn är väldigt förlåtande.
Mitt tålamod tryter lätt alltför lätt och jag kan snäsa åt Karisma eller Daniel ( min sambo) när jag inte borde, för att jag varit stressad.
Ush det får jag jobba på!
Men iaf så glömmer Karisma på 2 sek, sambon är det värre med

Honom kan man inte muta med såpbubblor ju
Jag var helt deppig när jag inte fick ihop SM med Karisma och blev väldigt deprimerad, att njuta fanns inte på kartan det var ren överlevnad som gällde. Jag visste inte om forumet och hjälpen och vägledningen som finns här.
Så använd oss alla, bolla tankar mm. Klagomuren finns ju också om man behöver skriva av sig.
LO: Vilken stor kille! Vad har han i stl på kläder? Är han stabil och så också?
Åker du med Vera eller åker hon själv när hon åker skridskor?
Jag ville åka med Karisma i år, men det blev aldrig av. Inte hittills iaf. Vet inte ens om det fins skridskor för så små??
Oj, det blev en uppsats det här.
Här hemma går det riktigt bra. Daniel har börjat jobba lite smått så jag är mestadels ensam nu. Det är skönt faktiskt.
Jag kan bestämma allt själv då hahaha.
Karisma gjorde dock illa Havana härom dagen. Jag lämnar i regel aldrig dom ensamma, hon har lagt sig på henne flera ggr när hon ska krama henne och ibland vill hon lyfta upp henne utan min hjälp.
Hur som, så skulle jag till köket och stänga av en platta. Jag hinner inte mer än ut förrens jag hör ett gallskrik och Karisma flyger från filten Havana ligger på och har skyldig skrivet i pannan.
Karisma kramade självmant direkt, men jag mådde dåligt resten av kvällen, speciellt eftersom jag inte vet VAD som hände.
Kram Johanna