Surkål och ödlor

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Skriv svar
kvacke

Inlägg av kvacke »

Många lyckönskningar till världens goaste Jannika. Hoppas ni får ett långt och underbart liv tillsammans. :heart: :heart: :heart:

Kramar
Dotter född 051107. Kurad vid 6 månader
Son född 080314. Kurad vid 5 månader
kattklo

Inlägg av kattklo »

Nu smäller det snart!!!!!!!!!!!!!
Jag vill se bilder!
ALL LYCKA!!!!!!
Kram katten
Lua

Inlägg av Lua »

:heart: Jannika :heart:

Jag har tänkt så mycket på dig och vevat mitt eget bröllop som en film på näthinnan, om och om igen! Maken är förvånad över all tandborstning som blir... :lol: Minnet av bröllopet är verkligen en påminnelse om hur stark vår kärlek är!

All lycka till dig, min kära vän!

Storstorkramen från Lua. :heart:
kiki

Inlägg av kiki »

Lycka till i morgon Jannika :heart: jag kommer att tänka på er kl 15.

Nu byter jag ämne :lol: och berättar om vår unge fyllskalle härom natten :shock: kl 04.00 ringer det på dörren :shock: utanför står en ung man, redigt överförfriskad, och vill att jag SMSar 112, för han ska bli mördad :shock: Det är helt lugnt i trapphuset och han ser inte speciellt skärrad ut, jag påpekar att han verkar lite ung :lol: och borde vara hemma hos mamma och bli snuten i näsan :lol: (vad det uttalandet nu kom ifrån mitt i natten) han kom in i hallen och stängde dörren och jag kände spritlukten sprida sig i hallen :| blä, jag sa att han får gå hem nu! så föste jag ut honom genom dörren igen, inga skor hade han och ingen jacka :cry: Han lomade iväg och sa att han skulle hitta någon anna som kunde rädda honom 8-[ Jag kunde ju inte somna efter detta för samvetet gnagde, tänk om han verkligen skulle bli mördad :shock:

Tillslut somnade jag en stund iallafall för att vakna igen kl 06 av att Felix står vid min säng och säger att det står någon utanför hans dörr (han bor i uthyrningsdelen och har egen ytterdörr) och flåsar. Jag går upp och öppnar, utanför står samme yngling som tidigare, han känner inte igen mig och jag ber honom gå därifrån. En kvart senare får jag skicka tunga attelleriet, i form att min make, till dörren. Detta var riktigt riktigt roligt :lol: min man som aldrig visar en känsla, går FLY förbannad till dörren och skäller ut killen och föser ner honom för trappen och ut genom dörren :lol: Felix står brevid mig i hallen och studsar av glädje, killen har lagt 2 st 500 lappar i hans brevlåda :-({|=

Konsekvenserna av för stor alkoholkonsumsion är olika, ibland vaknar man och kollar i plånboken och undrar hur man kunnat göra av med så mycket pengar.

Kramisar
Kristina
Mamma till Felix född januari 92, och Mio augusti 06

Social delaktighet
http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... 1060030067
blomman

Inlägg av blomman »

:heart: Alla mina lyckönskningar till Jannika med sin darling! :heart:
Hoppas ert bröllop blir alldeles precis så underbart som ni önskar!

:heart: Stooora kramar! :heart:

kiki skrev:och vill att jag SMSar 112
Sms:ar 112, den var bra!
Hoppas den stackarn hittade hem och sov ruset av sig.. :lol:
Men ni tjänade ju en hacka på hans fylla!
K-ina

Inlägg av K-ina »

Åh! Kom plötsligt att tänka på hur lönsamt det var att skjutsa på äldre killar till och från fester! De inte bara betalade generöst för fylletaxin - de tappade resten av sedlarna också! :lol: :lol: :lol: Och vilken uppskattning de visade! En gång fick jag en bukett av en kille. Problemet var att blomman var både utrotningshotad OCH att den växte i nåns trädgård! :shock:

Var finns dessa män nu? Jag som ändå är vaken och nykter på fredags- och lördagskvällarna?! :? :?: :shock:
Pengar OCH uppvaktning?! :shock:
Mamma till två pojkar.
Axel född Mars -00 och Gustav född Juli -03
K-ina

Inlägg av K-ina »

Åh! Kom plötsligt att tänka på hur lönsamt det var att skjutsa på äldre killar till och från fester! De inte bara betalade generöst för fylletaxin - de tappade resten av sedlarna också! :lol: :lol: :lol: Och vilken uppskattning de visade! En gång fick jag en bukett av en kille. Problemet var att blomman var både utrotningshotad OCH att den växte i nåns trädgård! :shock:

Var finns dessa män nu? Jag som ändå är vaken och nykter på fredags- och lördagskvällarna?! :? :?: :shock:
Mamma till två pojkar.
K-ina

Inlägg av K-ina »

Jösses vad tjatig jag är ikväll! Dumma, dumma dator!

Nu ska jag borsta tänder! :D
Mamma till två pojkar.
Nancy

Inlägg av Nancy »

:-({|= :heart: Lyckönskningar och kramar till Jannika och Darlingen från Nancyfamiljen :heart: :-({|=
Gäst

Inlägg av Gäst »

:D :D :D

Jannika! Familjen Billing röstar för ingen som helst tunnelseende under ceremonierna... 8)

Lycka till! :D
SusanD
Rådgivare/advisor
Kontakt:

Inlägg av SusanD »

Stora lyckokramar till Jannika och Darlingen på den stora dagen. Önskar er all lycka.

Kram Susan
Emil född 19 okt-05 och klok som en bok!
Sigge född 16 okt-07 och tuff som en Tigger!
Mika född 28 maj-09 och snabb som en raket!
Linus född 15 dec-10 och cool som en isbjörn!
Dipl. SHN-kurare!
kiki

Inlägg av kiki »

Ojojoj 1,5 timme tills klockorna klämtar, Å jag önskar att jag var där.

Stora kramar :heart:

Kristina
Mamma till Felix född januari 92, och Mio augusti 06

Social delaktighet
http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... 1060030067
ulrikaj
Kontakt:

Inlägg av ulrikaj »

Å,nu smyger jag in igen ......

Hoppas ni hadde ett alldeles underbart bröllop!!
Må nu så jättegott!

Smyger ut... :)

Kram från ulrika
mamma till goaste killen Jacob 17/3-02 :heart: och till goaste tjejen Liw 1/1-07 :heart:
Fjällfolket

Inlägg av Fjällfolket »

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

allra vackrste Du

nu nybliven fru!

:lol: :heart:

Hoppas ni mår prima hela bunten :!:

Puss och kram från fjällen!

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
Susanne*

Inlägg av Susanne* »

Önskar er alla ett riktigt Gott Nytt År. Hoppas på att 2009 blir riktigt ljuvligt, kärleksfullt, spännande och bara helt underbart.

Gratulationer till nyblivna Fru Jannika och Darlingen. Tänkte på er och hoppas att allt var precis så underbart och ljuvligt som ni hade förväntat er. Tror nog att det överträffade tom era vildaste förväntningar. :D

Här är lite sjukstuga men hoppas på att bacillerna nu är ivägskrämda. :shock: Har varit lite tungt.

Det var länge sedan jag hängde i tråden för hösten har mest handlat om hårda prioriteringar med nya studier och start av företag. Hoppas på lite lugnare verklighet nu. Barnen hinns dock med att njuta av och man kan lugnt säga att lilla snart 2-åringen håller oss allerta. Han är precis hur go som helst och precis hur fixig som helst. I det tysta så verkar han...på några få minuter medan man gör annat så kan han hinna: fylla handfaten med vatten och stoppa i alla elektriska tandborstar och dessutom sätta i proppen så det svämmar över, sätta på tvättmaskinen, bajsa på pottan och tömma själv (behöver jag berätta hur DET golvet ser ut :roll: ) m.m. Vi är ju många hemma och huset är inte så stort men jeezes vad effektiv man kan vara.

Fjällmor - hur gör du vitkålsspagettin :?: Saknar varma grönsakstillbehör och har läst om dem. :D

Varma kramar till er alla :heart:
"Det talas för lite om glädjen med barn..."
Tre underbara godingar: 1996, 2003, 2007
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"