Min enorma vagn!

Frågor och svar för dig som tänkt genomföra eller genomför kuren.
Skriv svar
Johanna, ?ngelholm

Min enorma vagn!

Inlägg av Johanna, ?ngelholm »

Hej alla!
Kurade min son för 4 år sedan och retade mig enormt på den LILLA Brio kombi som vi dessvärre inte slängde ut. Nu 4 år senare har jag begåvats med en fantastisk tös och jag äntligen fått tummarna loss och köpt en begagnad dansk liggvagn. Nu är Doris 6 månader och det är lagom att flytta in i den nya pansarvagnen med det ofattbara liggmåttet på 95 cm. 800 danska riksdaler gav jag för den och jag anser inte att jag kunde gjort ett bättre fynd. Hon kommer att kunna sova på mage i den tills hon blir bort åt 3 års åldern.

By the way, Anna. Jag tackade dig då och vill gärna göra det igen. Doris och David kunde inte ha det bättre. Jag är och förblir övertygad. :)

Kram Johanna
Mamma till tre fina ungar födda 04, 08 och 11.
Ewa

Inlägg av Ewa »

Hej :D !

Ja, visst är de danska altanvagnarna suveräna. Undrar om man inte kunde få till lite lobbying så att Brio och Emmaljunga kunde sälja sina danska upplagor även i Sverige. Toppen att du fått tag på en!

Och grattis till lilla tösen :D \:D/ :heart:
Mamma till Stora guldklimpen född april -04 :heart: & Lilltufsan född feb -06 :heart:
Johanna, ?ngelholm

Inlägg av Johanna, ?ngelholm »

Tackar! Ännu en förälskelse. Hon är bedårande.

Sköterskan på BVC påstod att hon hade sett en sån vagn vara ute och rulla med en liten mamma på släp i Vejbystrand. Det var nog Ewa, tänkte jag... :lol:
Mamma till tre fina ungar födda 04, 08 och 11.
Ewa

Inlägg av Ewa »

Sköterskan på BVC - är det månne Cecilia? Måste dock erkänna att jag aldrig haft en sådan - fast jag velat och borde. Men de har faktiskt sovit gott i sin vanliga gamla Emmaljunga Classic, även sedan i sittdelen. Men jag har haft stora planer på att köpa en begagnad, men sedan har det inte blivit av. Däremot har grannens barnbarn sovit i en sådan. Men BVC-sköterskans ord tyder ju på att det finns annat klokt folk här i bygden 8) :lol:

Stort grattis återigen :!: :heart: Hoppas man får se underverket här framöver.
Mamma till Stora guldklimpen född april -04 :heart: & Lilltufsan född feb -06 :heart:
Skriv svar

Återgå till "Forum om kurbarn mellan 4 och 12 månader"