Nattningen gick på nolltid. Vi drog för persiennerna. Sa gonatt till lampan. Fnittrade lite så la jag ner honom och ramsade ut och sen var det knäpptyst och han sov.
Vi hörs i morgon...
Casper 080603 - kurad december 08
V 940522, A960924
Casper vaknade 2 och pratade och sparkade. Hade vänt sig. Jag avvaktade. Halv 3 började han fråga och jag ramsar honom. 12 min senare bekräftar jag och han är tyst men ligger och sparkar säkert i halvsömnen ända till 3. Efter 10 min sömn går jag in och vänder honom medan han sover och han sover till morgonen.
Yes!!!!!!! Även om vi har en bit kvar så har han aldrig i hela sitt liv sovit så här mycket!
Den knepiga mamman har varit vaken många gånger och undrat om han ska vakna snart. Men snart ska jag också sova hela nätterna
V 940522, A960924
Oj vad cool du var i natt, bra jobbat! Och det brukar ta ett tag innan man lär sig slappna av och sova sammanhängande - dom vuxna alltå - men det kommer det med, annars får du väl kura dig också
Oj vad cool du var i natt, bra jobbat! Och det brukar ta ett tag innan man lär sig slappna av och sova sammanhängande - dom vuxna alltå - men det kommer det med, annars får du väl kura dig också
Jag ringer dej i så fall. Så kommer du hit och kurar mej
Tack till alla som stöttar och hejar på. Det gör det här så mycket lättare. Jag ska också bli en sån som skriver en rad här och där för att stötta. Det betyder jättemycket
V 940522, A960924
Casper sov utan ett pip till kl 5. Frågade fick ett svar och somnade om. Sen vaknade han halv 7 och ville inte somna om. 6.45 gick jag in och gjorde morgon. Han hade ba värssat så det var nog därför han vaknade.
Jag har också sovit. Det värsta är att nu när man får sova så märker man hur trött man är. Så nu går jag in i zombie-fasen.
Tack Nina
V 940522, A960924
Nu har vi "återerövrat" vårt sovrum. Ska bli skönt att sova i egen säng i natt. Casper är flyttad till andra änden av rummet och blivit avbalkad i väntan på vägg.
V 940522, A960924