Huvudet slutade att växa onormalt någon månad senare. Hon blev magnetröntgad då vid 4,5 mån. Sen har hon gått på regelbundna kontroller dock har tiden mellan läkarbesöken blivit längre, men det är ju ett bevis på att allt är mkt bättre. Just nu är det ca 4 månader emellan.
Jag undrar om det är någon som har ett barn med vattenskalle (heter egentligen något annat latinskt men men det kallas vattenskalle på ren svenska!) Skriv gärna i så fall och breätta om era erfarenheter!
Ha det toppen/tallo