Hej allihop,
även om jag är lite dålig på att skriva läser jag nästan jämt det ni skriver och ler och skrattar för mig själv framför datorn.
Tack Tinis för snäll kommentar! Håller med om att det är kul att få ansikten till signaturerna. Jag är ju så nyfiken!
Gottis: Det är klart du ska skaffa en blogg! Gratis och jätteenkelt. Jag önskar jag hade gjort det mycket tidigare, helst när Lovisa föddes. Då hade jag ju haft en dagbok för mig själv med bilder och allt som hänt. Hade varit jättekul. Men man kan ju inte hålla på och ångra det man inte gjort, bättre att se framåt förstås.
Låter härligt med spa förresten. Skönt att ha nåt att se framemot såhär i höstrusket.
Men, vi ska ju faktiskt till Kanarieöarna nästa vecka! Tiden har gått så fort så jag har inte riktigt hunnit med. Ska bli jättehärligt men jag har lite lätt ångest för att det är mycket att göra på jobbet. Mamma och pappa ska också med men jag tvivlar på att pappa kommer att följa med. Han tycker nog att han för mycket på jobbet. Kan jag förstå, men vi får väl se hur det blir.
Har nån kollat på House ikväll då? Har tv:n på när jag sitter här framför datorn. Usch, vad det var otäckt, men rätt bra ändå. Som vanligt kanske!
Innan det jobbade jag ett tag. Hade översättning att göra och ville inte vara kvar så länge på jobbet.
Hannes var rätt gnällig på em sa Dennis och det beror kanske på att han är förkyld. Både Hannes och Lovisa vägrade äta de goda resterna från igår med älggryta. Blev tortellinirester istället och banan till efterrätt. Sen var de glada igen och Hannes inte så gnällig.
Hannes börjar uppskatta att titta i böcker mer och mer nu. Oftast en liten stund i taget men den lilla stunden är jättemysig! Tv börjar han också gilla...
Måste lägga mig nu snart. Hannes vaknade av och till inatt och även om han somnade om varje gång så gjorde inte jag det direkt precis...
Kram och godnatt
Mamma till lilla prinsessan, 17 Februari 2005 och lilla prinsen, 27 Juli 2007. Har följt standardmodellen från start med båda.