Ursäkta, men har jag missat något???SusanD skrev: ...men å andra sidan får du ju då även träffa ytterligare en familjemedlem...
Surkål och ödlor
Du har missat en liten bebis, juSussi skrev:Ursäkta, men har jag missat något???SusanD skrev: ...men å andra sidan får du ju då även träffa ytterligare en familjemedlem...![]()
![]()
![]()
![]()
Grattis igen, SusanD
Vet ni - idag har jag varit med äldsta barnet på vårdcentralen (lunghinneinflammation - blä!) och där hade de laddat upp med små, fina böcker om vuxna och sömn(brist).
Jag hajade till när jag såg dem, för jag trodde vid första anblicken att det var "våran" Sova-hela-natten-bok som låg där i massupplaga. Men det var det ju inte
Kolla själva:
man kan ju lätt ana var de hittat sin inspiration!
Kram!
Äsch, vad gjorde jag nu då
Vi tar den här länken istället
http://www.123minsida.se/sexbarnsmamma/ ... i=24239639
Vi tar den här länken istället
http://www.123minsida.se/sexbarnsmamma/ ... i=24239639
Jo, misstänkt lik... Samtidigt som natten gärna symboliseras av mörkblått, stjärnor och måne.
Var innehållet något som liknade också?
/LO
Var innehållet något som liknade också?
/LO
Lotta, mamma till
Vera
född januari 2004 Minikurad sommaren 2004
Ivar
född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Nytt fotoalbum
Njae, nu har jag inte hunnit läsa den så ingående. Men visst - att ha fasta rutiner, vistas ute mycket och äta bra står ju med!
Ska läsa den lite bättre när jag får tid! (och sen ska jag ge den till min mamma - hon har ätit sömntabletter i TRETTON år
)
Ska läsa den lite bättre när jag får tid! (och sen ska jag ge den till min mamma - hon har ätit sömntabletter i TRETTON år
Men vad lustigt Mia! Jag tror det bara är en slump, men en rolig sån.
Åkrajt då, jag får väl hållas till sommaren då, MamaSu.
Vilket är ett än mer passande namn snart. Är det alltså offentligt nu? I så fall grattar jag offentligt också:
:-({|= GRATTIS till bebi-i-magen![/color] :-({|=
Härmed vill jag också i ett tidigt skede deklarera min gissning av kön: en flicka. Så det finns dokumenterat när hon tittar ut.
Jaja mår bättre idag, feberfri och piggare, tom lite aptit. Håll en tumme med mig att han ska slippa antibiotika den här gången. [-o<
Nu är det jul på pliggvägen serni! :santa:
Stjärnorna upphängda, adventsljusstakar inköpta (alla vi hade har gett upp, måste vara fukten på vinden), jag Nella och Milo har plockat granris som ska bli dörrkrans och två lussedegar står på jäsning för utbak efter vilan när alla kan vara med. Myyyys. Det är tjuvstart så det sjunger om det men det bryr vi oss inte om.
Jag säger som Mia, alla knep är tillåtna för att göra gråa november lite roligare. \:D/
Kram Jannika
Åkrajt då, jag får väl hållas till sommaren då, MamaSu.
Härmed vill jag också i ett tidigt skede deklarera min gissning av kön: en flicka. Så det finns dokumenterat när hon tittar ut.
Jaja mår bättre idag, feberfri och piggare, tom lite aptit. Håll en tumme med mig att han ska slippa antibiotika den här gången. [-o<
Nu är det jul på pliggvägen serni! :santa:
Stjärnorna upphängda, adventsljusstakar inköpta (alla vi hade har gett upp, måste vara fukten på vinden), jag Nella och Milo har plockat granris som ska bli dörrkrans och två lussedegar står på jäsning för utbak efter vilan när alla kan vara med. Myyyys. Det är tjuvstart så det sjunger om det men det bryr vi oss inte om.
Jag säger som Mia, alla knep är tillåtna för att göra gråa november lite roligare. \:D/
Kram Jannika
Det är del långa länken som gör att det blir knäppt, men jag plockar bort den, eftersom den ändå blev fel, så ska det nog se rätt ut.
/LO
/LO
Lotta, mamma till
Vera
Ivar
Nytt fotoalbum
Nytt fotoalbum
Den är konstig här också, det är nog Miars konstiga länk lite högre upp som sätller till det, vi får kackla till nästa sida så blir det bra igenJannika skrev:Vad konstig tråden ser ut? Bara hos mig?
Här sitter jag med en vaken unge
Mio och jag har varit på stan och handlat en ny mössa till henne, det är inte helt enkelt med mössa och glasögon 8) Nu blir det bra hoppas jag.
Igår träffade jag en "vän" som berättade att han går på utredning för ADHD, jag frågade vad han skulle med den diagnosen till
Nu ska jag städa av lite här inför Farmor besöket (inte för att hon bryr sig utan för att det är pussel i hela lägenheten).
kram
Mamma till Felix född januari 92, och Mio augusti 06
Social delaktighet
http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... 1060030067
Social delaktighet
http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... 1060030067
Får jag lov att skvallra om två nätter utan mat
Inte utan uppvak, men utan påfyllning. Jag hade tänkt att ta det nu till helgen, men så föll det sig naturligt (att jag inte orkade gå upp
Så fyra månader och 3 dagar. Rätt okej,va.
Och jag räkade nämna det på öppnis idag. Hm, några långa blickar fick man ju
/LO
Lotta, mamma till
Vera
Ivar
Nytt fotoalbum
Nytt fotoalbum
-
TorpSara
Grattis till bebisväntan SusanD
Jag gör det i rött Jannika så alla får se hur tjusig din gratulation kunde varit!

Nu faller snö över Närkeslätten... Jag vill omedelbart åka hem och börja adventsstäda. För kan man tjuvstarta i Gävle så måste det ju gå bra hemma i radhuset också!
Jag gör det i rött Jannika så alla får se hur tjusig din gratulation kunde varit!
Nu faller snö över Närkeslätten... Jag vill omedelbart åka hem och börja adventsstäda. För kan man tjuvstarta i Gävle så måste det ju gå bra hemma i radhuset också!
Mamma till två pojkar.
Axel född Mars -00 och Gustav född Juli -03
Axel född Mars -00 och Gustav född Juli -03