Å, Marie (Krumel), jag vill åsså ha en blogg...kostar det nåt? Är det enkelt att använda?! Kul att se bilder på dina söta barn, och på dig! Äntligen!
Tack, än en gång, för gratulationer, jag blir så glad. Tack Jannika, för dina rader, om klokhet. För mig känns det väldans gott å höra ska du veta!
Jag har bokat surprise på Selmapsa i Sunne, 28-29 dec, för mig o maken. Det var kalaspris, 1095 kr för helpension/person, inkl tillgång till pool och aktiviteter o alltihopen (gotländskt). Jag längtar! Vilken julklapp. Det behöver vi, rå om varann och mysa, bara han o jag! Vojne.
Josef, han somnar PÅ täcket på mage, så man får alltid gå in o lägga på en filt, frusen blir han så pappan har varit noggrann med att sätta på honom en extra tjockare tröja, varpå storebror undrar, varför har J en sån tröja, jo, säger pappan, han har inte lärt sig att lägga på sig täcket själv...när pappan gick in för att se till gossarna, låg J på huvudkudden, på rygg med täcket över sig och händerna på kanten om täcket upptill...klart jag kan tänkte han väl, lyssnat o tagit in, i vanlig ordning...barn är underbara!
Jahapp. I afton har jag städat undan lite, tvättat, sörplat te och drömt mig bort på
www.selmaspa.se och skrivit lite mail. Vad har ni gjort?
I morrn är det ledig dag, kanske man far till ÖF en sväng o myser med grabbarna.
Ha det gott!
Jag har aldrig ägt en symaskin...nu står en lånad sådan hemma...min mamma sydde lite på den när hon var här, jag skäms över mina brister i sy-kunskap...ha ha.
Kram!