Sover plötsligt en timme mindre!

Samtalsforum med barnen i fokus
kokos

Inlägg av kokos »

Hörrni, gör egen gröt istället! Det är supermycket socker i de där köp-grötarna, dyra är de också! Den egna gröten mättar garanterat och kan varieras i oändlighet med frukter och bär. För små som inte gillar konsistensen på havregrynen kan man mixa grynen innan man kokar dem så att det nästan blir pulver, så blir konsistensen nästan densamma som köp-gröten.

Men nu är vi som sagt på fel forum och diskuterar.

lillagumman: att skjuta på nattningen för att få längre morgnar verkar inte fungera för många av oss tyvärr. Det verkar nästan vara tvärtom: de som testar att lägga barnen en halvtimme tidigare får bättre resultat med morgontimmarna. Har du testat det?
Maria - mamma till underhållaren Adrian (juni -04) och professorn Edvin (juni -06). Förstfödde sonen kurad. Yngste sonen standardmodellbebis i Gastsjön -06 och grundaren till verktyget "skogspromenad".
lillagumman

Inlägg av lillagumman »

Eh ja...mycket riktigt blev det fel forum. Den saknade morgontimmen blev istället en diskussion om mat :? Jag ber om ursäkt! För mig så verkar det som att morgonproblemet är på väg att lösa sig så jag är glad ändå.
Kokos, jag har inte skjutit på nattningstiden utan behållt den gamla eftersom han verkar precis lagom trött då.
kokos

Inlägg av kokos »

Bra att det verkar fixa sig. Och bra att ni inte skjuter fram sovtiden! :D
Maria - mamma till underhållaren Adrian (juni -04) och professorn Edvin (juni -06). Förstfödde sonen kurad. Yngste sonen standardmodellbebis i Gastsjön -06 och grundaren till verktyget "skogspromenad".
Skriv svar

Återgå till "Barnafostran"