Sonen är åksjuk!
Kortare bilturer är ingen fara, det är när vi är på längre utflykter han blir dålig. Han sitter bakåtvänd i baksätet, vill inte vända honom framåt på länge än! Har ni något tips på vad man kan ge honom så att han slipper bli åksjuk? Finns det tabletter man kan ge till såna småttingar? Eller andra knep?