Stilla, visst var halkbanan kul, men jag var faktiskt rätt ofta livrädd. Tycket bilen körde av sig själv. Men jag tog en intensivkurs så trdan 4:e dagen som jag någonsin suttit bakom ratten var jag där. Blandade ihop gasen och brosen ett par gånger. Ja du kan nog ana hur det såg ut

Skulle faktiskt göra om det nu 10 år senare.
bluna, skönt att halkbana är avklarad. Vad mycket spännande du fick göra. Och du världen rasar inte om man inte klarar första uppkörningen (säger tjejen som missade). Fast det kommer du naturligtvis att gör, klara uppkörningen alltså.
tinis, jag skäms men jag missade din make i onsdags. Kom liksom bort i allt tumult här på forum.

Ta han om dig i helgen, man behöver vila ibland också
Storbus fick ont i örat igår kväll. Var vaken i omgångar inatt. Fick alvedon och ipren varvat. Så idag bar det av till doktorn, tänkte det var öroninflamation. Men det visade sig att det låg två små, små stenar intill trummhinna. Hur i alla sina dar har det gått till

. Så dammsugaren kom fram och ut kom de små kornen
Mellanbus har börjat åka konståkning helt på eget bevåg som jag tror jag skrivit tidigare. Så jag har blivit isprinsessa jag också som spelat ishokey i hela mitt liv. Barn är så härliga. En flick som är 6 år upptäckt idag att jag inte hade taggar på mina skidskor och kosntaterade att i vanliga fall så brukar ju fröknarna vara bäst. Men jag hörde visst inte till det vanliga
trevlig helg
Ida