Vår lilla Lovisa har nu sovit säkert sedan kurandet i somras och det är givetvis elt underbart! Tack AW!
Läggningen går fortfarande super men hon har de senaste tre nätter vaknat upp och gnällt och brölat. Har läst liknande inlägg för att få svar på vad vi ska göra men känner mig liten kluven och då svaren varit ganska olika. Någon säger att man ska låta henne vara för att hon vet vad som gäller vid det här laget, någon annan att man ska minikura dvs gå in och solfjädra tills hon i princip somnar. Känner mig lite vilsen
Funderar lite på om det kan vara förtrots, men tycker samtidigt att det verkar lite tidigt. Hon har ju precis fyllt ett... Å andra sidan är det en väldigt bestämd dam och kan ibland lägga sig raklång på golvet och skrika om hon inte får som hon vill..
Nu har hon somnat efter ca 30 minuter. Då började jag med att ramsa, efetr 10 min gick jag in och la till rätta (mest för att kolla läget, har nämligen ovanan att bajsa när hon vaknar på natten...). Ytetrliggare 10 min senare ramsade jag högt och sedan har jag låtit henne vara. Nu knorrar hon till lite... Har inte bekräftat alls. Är det rätt eller har någon nåt annat förslag?