Hej!
Måste bara dela med mig av den bästa present vi fått sedan vår dotter började vilja äta själv. Vi har fått Safe food plattan dvs en träplatta (ser helt ok ut) som går att fästa vid bordet och sedan skruva fast tallriken vid. Numer kan vi andra äta i lugn och ro utan att behöva hålla fast barntallriken eller skura golvet. En superuppfinning för oss med barn som gillar att uppleva tyngdkraften..... Vår dotter älskar den oxå eftersom hon får äta helt i fred. Kolla in deras hemsida om ni är intresserade...
www.lages.nu
/Li (hette tidigare smilex men måste ha inaktiverats eller nått..)
Tips vid måltiderna..
Tips vid måltiderna..
/Eli
Mamma till f 2004 och p aug 2006
Mamma till f 2004 och p aug 2006
Hej!
Låter inte så dumt! Jag hade tallrik med sugpropp till min mellantjej, men det blev nästan som en sport för henne att försöka dra loss tallriken från bordet. När det väl lyckades flög maten all världens väg och det blev mycket mer att städa upp än om hon haft en vanlig tallrik!
Tack för tipset!
Låter inte så dumt! Jag hade tallrik med sugpropp till min mellantjej, men det blev nästan som en sport för henne att försöka dra loss tallriken från bordet. När det väl lyckades flög maten all världens väg och det blev mycket mer att städa upp än om hon haft en vanlig tallrik!
Tack för tipset!
Mamma till liten grabb född -01 och två tjejer födda -03 och -05.
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
- Inlägg: 15366
- Blev medlem: mån 22 nov 2004, 22:46
- Ort: Gastsjön