Hugo, Hugo,Hugoo...

Guldkorn att inspireras och lära av
Skriv svar
Gäst

Hugo, Hugo,Hugoo...

Inlägg av Gäst »

Jag måste få dela med mig eller så spricker jag! :D

Det händer så himla mycket just nu! :lol:

:arrow: I söndags var vi på familjepromenad. 8) Gossen älskar grässtrån och går oftast och viftar med ett. I söndags plockade han nogsamt två stycken praktstrån och jag fick den ena. :shock: :D Det kan verka som en liten grej för er andra, men det är första gången som min son ger mig något som är verkligen viktigt för honom själv.

:arrow: Igår hade jag en hektisk dag och mamma var här en sväng för att vara med barnen. Hon och barnen var ute mycket, och hon rapporterade följande: Hugo hade spatserat bort till björnbärsspåret, lite förhoppningsfullt. 8) Han blir där en lång stund, men slutligen ropar han på min mamma. När mamma vänder sig för att kolla vad Hugo vill ser hon en JÄTTElik skogshare skutta undan från sonens fötter. :shock:
Premiär igen. Hitintills brukar Hugo prata mest när han har ett behov av något slag - när han vill ha något eller behöver hjälp med något. Att han påkallar någon annans intresse för att på detta viset dela med sig av något har inte hänt innan. :D

:arrow: Sofia har hittat på att hon vill höra en vaggvisa innan hon skall sova. :heart: Jag brukar sjunga någon kort vaggvisa vid hennes säng - det har jag gjort ett tag nu. Igår stod Hugo vid hennes dörr och väntade på att jag skulle komma och natta honom. När jag då går ut ifrån Sofias rum och vi går tillsammans in till honom, tittar han på mig, klättar i sängen och säger namnet på den vaggvisan som jag precis hade sjungit för Sofia. :shock: :D när jag då sjöng den för honom också låg han där i sängen och såg väldigt nöjd ut. 8) Det har inte heller hänt förut... :D

Vad är det som händer :?: :shock: :D
anna
Kontakt:

Inlägg av anna »

OJ :!: Vad häftigt :!: :D :heart:
Du måste ha gjort tydliga framsteg med din träning, det bara måste ju vara så, eller hur? :D :thumbsup:
Underbart att höra!

kram anna
Mamma till Clara 7 maj -01 och Ida 9 april -03.
inger
Kontakt:

Vad roligt

Inlägg av inger »

Vad roligt :D
Det är stora saker du berättar om. Det vet jag :D .

Sen tänker jag på vilken glädje två små syskon har av varandra också.
Spännande läsning.
Två underbara tonåringar

http://barnboksnatet.blogspot.com/
Fjällfolket

Inlägg av Fjällfolket »

:heart: :cry: :D

wow Päivi

/Fjällmor
Nancy

Inlägg av Nancy »

:heart: Det är fantastiskt roligt att läsa vad du skriver Päivi :D

Många varma kramar till dig och Hugo
Gäst

Inlägg av Gäst »

Tack, alla! :) Gossen Gosseson överraskar numera om inte varje dag så åtminstone varannan. 8) Det är en cool resa att få hänga med på... :P
Nancy

Inlägg av Nancy »

...och hur coolt som helst att du låter oss följa med :heart: :thumbsup:
Skriv svar

Återgå till "Om våra Barnaboksbarn"