Hej !
Vill inte ge dig några falska förhoppningar, bara berätta om hur det var för mig.
När jag väntade vår dotter så började jag blöda i vecka sex och när jag efter väldigt mycket om och men fick komma på UL så såg de två fostersäckar. En var tom och en var det inget liv i. Jag skickades hem med orden att det skulle komma ut av sig själv om inte hade jag en ny tid för skrapning sju dagar senare. Du vet ju hur det känns...
När jag efter sju dagar kom tillbaka så gjorde de ett nytt UL och såg ett tickande hjärta

!!
Jag vet inte hur vanligt det är att de gör sådana missar, men jag anmälde det till patietnämnden och fick senare ett svar från läkaren. Det hör till saken att han sa att det bästa för kroppen är att det kommer ut av sig självt men en del" känner ju för att ta bort det med en gång".
Jag tackar min lyckliga stjärna att jag väntade...'

lilla dotter min

'
Ialla fall så slutade det med att ord stod mot ord för han sa att han inte kunde tänka sig att han hade sagt så...
Tänker att det var bra för honom att få tillbaka lite, hoppas att det kan få honom att tänka sig lite för en annan gång.
Jag hoppas verkligen att det går bra för dig. Vet så väl hur du mår...
Kram Helena.
Helena.