Vilket andningslarm?
-
162ochenhalv
Vilket andningslarm?
Vill ha tips och råd om vilka andningslarm som är bra, har hittat lite olika tex babysense, angelcare och nanny, vad har ni för erfarenheter kring dessa? Vilket är mest prisvärt?
endast döda laxar följer strömmen - Mini född 2007-05-20 kurad vid 6 1/2 månad. LillTjejen född 2009-03-05
Hejsan!
Jag har babysense II, och är helnöjd! Har aldrig fellarmat, och vad jag vet går de sällan sönder. det har 1 års trygghetsgaranti, vilket innebär att du direkt får ett nytt om ngt fel skulle uppstå på larmet, och du får det nya INNAN du skickar in det gamla så du inte behöver vara utan under tiden. jag kan skriva under på att garantin håller vad den lovar, för jag fick en smärre defekt på mitt larm.
Majestätet D.Y-ngsta ska få ett nytt larm, eftersom Prins V fortfarande kommer att behöva sitt, och jag kommer att köpa ett babysense II till
Jag har babysense II, och är helnöjd! Har aldrig fellarmat, och vad jag vet går de sällan sönder. det har 1 års trygghetsgaranti, vilket innebär att du direkt får ett nytt om ngt fel skulle uppstå på larmet, och du får det nya INNAN du skickar in det gamla så du inte behöver vara utan under tiden. jag kan skriva under på att garantin håller vad den lovar, för jag fick en smärre defekt på mitt larm.
Majestätet D.Y-ngsta ska få ett nytt larm, eftersom Prins V fortfarande kommer att behöva sitt, och jag kommer att köpa ett babysense II till
-
TorsMamma
- Forumets ordförande
Hej, baby sense och nanny är det bästa, det är dessa du vill använda.
Babysense har något mindre plattor än Nanny bl. a. Men du vill ha 2 plattor! först en till vagnen och sen till sängen för att sen ha båda plattor i sängen.
Babysense har något mindre plattor än Nanny bl. a. Men du vill ha 2 plattor! först en till vagnen och sen till sängen för att sen ha båda plattor i sängen.
Tor 2006
BB barn från början. Sov sin första 12h natt 5 dagar före 4 mån, Diplomerad SS vid 6 mån 
FTLOC child from the beginning. Slept his first 12 hour night 5 days before 4 months. 
Jag har använt Angel Care och det har varit perfekt. Två censorplattor såklart och fördelen är att du har en inbyggd babyvakt, super.
Jag tror att alla larm som www.andningslarm.se har är bra larm (förutom det där lilla dårå, om man inte samsover förståss, vi hade detta första månaden när hon sov i vår säng
) Jag tror att den egna ekonomin i första hand får styra annars är de nog rätt likvärdiga.
Kristina
Jag tror att alla larm som www.andningslarm.se har är bra larm (förutom det där lilla dårå, om man inte samsover förståss, vi hade detta första månaden när hon sov i vår säng
Kristina
Mamma till Felix född januari 92, och Mio augusti 06
Social delaktighet
http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... 1060030067
Social delaktighet
http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... 1060030067
Hej
Min svägerska köpte från Nanny och det var bara en platta till den. Tycker inte det var nån vidare eftersom den får flyttas hela tiden mellan vagn och säng och sen vet vi inte hur det blir om lillkillen kryper utanför plattan i sängen när han blir lite äldre.
Jag har babysense och är inne på mitt tredje barn med det och har funkat superduper.
kram Beccisen
Min svägerska köpte från Nanny och det var bara en platta till den. Tycker inte det var nån vidare eftersom den får flyttas hela tiden mellan vagn och säng och sen vet vi inte hur det blir om lillkillen kryper utanför plattan i sängen när han blir lite äldre.
Jag har babysense och är inne på mitt tredje barn med det och har funkat superduper.
kram Beccisen
Mamma till Bustjejen -04, Flinkillen -06 och
Coola-killen -08
Coola-killen -08
-
162ochenhalv
-
blivandemamma
- Rådgivare/advisor