Kackelträff i Norrtälje

Fritt pratforum för personligt vänskapskackel och allmänt diskussionsforum
Skriv svar
cillus

Inlägg av cillus »

Hej!

Tusen tack för idag! :D
Några bekanta och några nya. Tyvärr sviktar mitt namnminne så jag vet inte riktigt vem som var vem... :? Men det blir nog fler träffar!? :)

Anna blev så influerad av tjejen(minns ej namnet) som hoppade i soffan så hon sprang runt och hoppade hela kvällen.. :D

Lite extra sovstrul ikväll, men inte så konstigt kanske med alla nya intryck samt en extra tupplur i bilen på väg hem. Det positiva är att jag hann dammsuga hela huset under tiden... :D

Kurning snart för mamman :D som ska lära sig att sluta ta upp Anna på natten.. :oops: :D (Japp det var jag det..!)

//Cilla
Mamma till Flicka februari 2007, Pojke född augusti 2012
Bonusmamma till flicka född 2011
Gravid, beräknad födsel oktober 2013
kiki

Inlägg av kiki »

:lol: Hej Cilla och tack för att du kom. Tyvärr är det ju svårt att till en pratstund lite längre men en och samma person när man har dessa proffskacklare på plats :lol: Jag hade gärna haft en pratstund med dig och kanske lagt in lite pepping eller snabbkurning av mamman :lol: Hör av dig om du behöver stöttning. Du vet att det tar 3 dagar att få er banan igen, 3 dagar, ingen tid alls eller hur.

Kram Kristina
Mamma till Felix född januari 92, och Mio augusti 06

Social delaktighet
http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... 1060030067
anniemanjani

Inlägg av anniemanjani »

Tack snälla kiki för en fin dag!
Orkade inte komma på em igen men tänkte på er alla.
Kul att träffa er!

Kram
Annie
/Annie, mina små älsklingar Zigge (filosoferande charmör) aug 06
Zoleil (bestämd & målmedveten solstråle) dec 07
SHN-kurade, jul 08 :sleep:
cillus

Inlägg av cillus »

Tre dagar är ingenting... :D Med tanke på resultatet. Dessutom har hon sovit gott tidigare, detta fenomen har föräldrarna hittat på på sistone...
Tack, känns bra att veta att det finns stöd om det behövs. :D :heart:
kiki skrev::lol: Hej Cilla och tack för att du kom. Tyvärr är det ju svårt att till en pratstund lite längre men en och samma person när man har dessa proffskacklare på plats :lol: Jag hade gärna haft en pratstund med dig och kanske lagt in lite pepping eller snabbkurning av mamman :lol: Hör av dig om du behöver stöttning. Du vet att det tar 3 dagar att få er banan igen, 3 dagar, ingen tid alls eller hur.

Kram Kristina
Mamma till Flicka februari 2007, Pojke född augusti 2012
Bonusmamma till flicka född 2011
Gravid, beräknad födsel oktober 2013
Skriv svar

Återgå till "Kackelforum"