Vi som kommer är då alltså:
Kvacke och Wilma
Tina och Dag
Blomman, Mira och Felix
Lillsprudlis och Viktor
ÅsaB och Walle
LO och Vera?
JennyH, Anton och Abbe?
Ska vi säga kl 11? Verkar passa alla?
Det blir kul!
Dotter född 051107. Kurad vid 6 månader
Son född 080314. Kurad vid 5 månader
Fint!
Kl. 11.00 ska gå bra. Vi äter på naturhistoriska (om det regnar). Men det är det väl fler som behöver göra
Vart ses vi om det inte regnar? På Belparc eller?
kram
Yvonne
Victor född 28 juni 2006.
Simon född med snitt 5 februari 2009
Tur att vi blivande föräldrar och blivande barn har en Anna Wahlgren.
Det lutar åt att jag och Vera åker tåg. Då kommer vi till centralen kl 11.
Hur tar vi oss sedan? Spårvagn! Vilken, vart?
Jag hittar inte i min födelsestad (flyttade när jag var 2,5 år, även om jag bott där som nästan vuxen också)
/LO
Lotta, mamma till Vera född januari 2004 Minikurad sommaren 2004 Ivar född juli 2008 Nattmålskurad december 2008 Nytt fotoalbum
Från centralen tar man spårvagn 1, 2, 7, eller 13 till hållplats Linnéplatsen (om vi träffas på naturhistoriska ) eller botaniska trädgården(om vi träffas på Villa Bel Parc). Kvacke, jag skulle föreslå att du kör över Mölndal (tolltorpsdalen tror jag, skall kolla med maken )och Sahlgrenska sjukhuset så att du kommer ned vid Linnéplatsen.
Kram
Vetgiriga semlan Dag
född 071105, kurad i Gastsjön aug. 2008 Ingrid som kan själv! 090826 http://dahlin.bloggproffs.se
Snoret rinner på både sonen och mig... Men det är bara tisdag och jag hoppas att det hinner ordna till sig! Kommer gärna! Walle äter redan halv tolv, men jag laddar väskan med mat som tål att ätas både kall och varm. Sova i vagn gör han inget vidare, men då får han väl sova lite dåligt då!
Är det elva som gäller? Fint väder: Lekplatsen Plikta och dåligt väder: Naturhistoriska/Villa BelParc? Jag är lite rädd för VBP, det är ett sådant barnvagnsmecka...
Waldemar (Walle) 07-01-08
Kurad maj -07. Finslipad i Gastsjön 2007.
Gustav 08-11-12 (39+4) www.backjohan.se - uppdaterad 8 jan till Walle
Syblogg: www.backjohan.blogspot.com
Hej brudar
Lägger om Dags schema idag (sover 12-14) så vi träffas gärna vid 10 om det är nån annan som kommer då? Sen kan ju resten sluta upp vid 11 Dag äter också 11.30 Åsa 8)
VBP är ett barnvagnsmecka men vid fint väder kan man ju vara på uteserveringen? Dom har ju stolar och micro... Vet inte hur det är med naturhistoriska?
Kram
Vetgiriga semlan Dag
född 071105, kurad i Gastsjön aug. 2008 Ingrid som kan själv! 090826 http://dahlin.bloggproffs.se
Hejhej!
Jag är inte så kry, så om det är ok så lämnar jag lite öppet om vi dyker upp? Men OM vi dyker upp, så kommer vi nog till 10 (eller ännu tidigare, vi bor ju i krokarna). Abbe äter redan vid 10.15/10.30, men kanske blir det så att jag bara drar med Anton, då är 11.30 helt ok. Ja, vå får se helt enkelt.
TIna, jag tror jag har kvar ditt mobilnummer (fick inte jag det i något pm?), så kan jag ju höra av mig innan om vi kommer iväg och fråga vart ni är!
/J
Tina - Vi dyker gärna upp vid tio! Skulle passa oss utmärkt! Jag skall pm:a dig mitt mobilnummer!
JennyH - Jag håller tummarna att ni kan komma! Är inte helt frisk själv, men hoppas att det ger sig.
Waldemar (Walle) 07-01-08
Kurad maj -07. Finslipad i Gastsjön 2007.
Gustav 08-11-12 (39+4) www.backjohan.se - uppdaterad 8 jan till Walle
Syblogg: www.backjohan.blogspot.com
Kvacke, Åsa VPB eller stora lekplatsen? Stora lekplatsen kanske är det bästa för barnen Där finns ju parkering också
Jenny! Hoppas att du kommer, skall bli så kul att träffa dig \:D/
Kram
Vetgiriga semlan Dag
Det hade varit trevligt!! Men... jag har en snorig kille just nu. Sen så funkar det inge vidare att köra bil ensam med honom längre sträckor (i det här fallet ca 7 mil). Åker man när det är sovdags skriker han tills han somnar. Åker man med honom vaken håller han humöret uppe sålänge han har nån muta. Vilket är lite svårt när man sitter ensam fram och kör och har Junior i baksätet.
Jag måste nog ställa in vår resa.
De senaste dagarna har jag varit tröttare än trött och det resulterade i att jag var jätteledsen igår (i och för sig med förklarlig utlösande faktor...).
Jag har tänkt varje dag denna veckan att jo, det är klart att vi åker, lite trötthet har väl ingen dött av - typ. Men hela kroppen skriker att jag ska stanna hemma. Så jag gör nog det.
Det hade varit så mysigt och träffa både nya och gamla. Det får väl bli i Borås till våren/sommaren.
/LO
Lotta, mamma till Vera född januari 2004 Minikurad sommaren 2004 Ivar född juli 2008 Nattmålskurad december 2008 Nytt fotoalbum