Vi har lite strul med dagslurarna igen... Han smågnölade/grät om vart annat i 35 min i fm innan han somnade. Nu har han legat vaken i 30 min och smålåtit (fast inte ledsen
Igår hos min gamla barnflicka fick jag höra nåt som jag tyckte verkade lite mysko. Hon hade berättat om vår kur av Diggis och hur bra vi tycker AW är på sin arbetsplats. Själv var hon ganska skeptiskt till AW efter att på 90-talet nån gång sett henne på TV där hon hjälpt ett par med nattvandrare, men tyckte dock att SHN och BB-filosofin lät väldigt sunt när vi körde igång. Hennes arbetskompis varnade henne dock för att vi skulle bli VÄLDIGT svåra att umgås med, typ helt oflexibla och egoistiska som stenhårt höll schematider och inte kunde tänka på andras barn som hade andra tider... Ett kompispar till dom hade tydligen kurat och dom kunde tydligen aldrig rucka på tider/sovplatser så dom hade slutat umgås helt och som jag förstod det tappat hela sin vänskapskrets efter kuren. Visst har vi tagit det lugnt och JAG varit lite tveksam inför att låta Dag sova någon annan stans men jag försöker resonera som så här nu att om han inte får all sömn den dagen så har han ju i alla fall en reserv att ta av nu och så får han sova "normalt" nästa dag. Har jag missuppfattat det hela? Hur gör ni?
Kram