Se "inför" den som orkar; http://www.annawahlgren.com/phpBB2/viewtopic.php?t=2708
Visst blev jag knäppt på näsan med besked. 8) Hela dagen har förlutit perfekt och ibland undrar jag själv vad han är gjord av som är så tålmodig
Morgonen började mindre bra med en mamma som stängde av väckaren och därmed grusade planerna på att väcka 15 min tidigare.
Vi gav oss iväg hemifrån efter frukost och påklädning. Stilig i skjorta och shorts. Jag hade sett till att vara där 20 min innan mötet skulle starta för att lägga Simon 8.45 (sover i vanliga fall närmare 9.15). Inga problem, somnar som en liten klubbad säl på order trots att mamma strulat till morgonen.
Mamma kan gå till mötet i lugn och ro. Prinsen vaknar efter 40 min och sitter sedan med i sin bumbostol (på en vanlig stol) vid styrelsebordet med 11 övriga personer och äter melon, dricker vatten och pysslar med en bilderbok - i 1 timme utan ett störande ljud
Jag kan upplysa om att AC:n var ur funktion, det har varit 25 grader varmt här i PIteå i flera dagar och i rummet var mätaren nära 30-strecket så det var verkligen bäddat för irritation - om man är så lagd.
Sedan paus och tid för att krypa omkring och utforska lite.
När mötet drog igång igen var det dags för mat (nappflaska av praktiska skäl) och när han ogenerat klämt i sig 300 ml NAN så käkade han en smörgås och utforskade innehållet i skötväskan på golvet. Tyst som en mus...passade på att flirta lite med någon ledamot här och där.
11.45 var mötet över och han åt en slurk NAN till och fick en ny blöja, sa hej då till alla och somnade i vagnen för middagslur medan mamma promenerade till stan.
Ett enda missöde inträffade, havererad middagslur efter 45 min (planerad 1,5 tim) då det blev lite för stoijigt på stan vid den kritiska tidpunkten för uppvak. Nåväl, det lappade vi ihop med en power-nap i bilen på väg hem och en lite längre eftermiddagslur hemma.
Så lätt, så lätt livet kan vara med barn!