Men var köper man denna termos
Termos
Termos
Läste på en tråd om att Fisher-Price termos är idealisk till att värma matburkar i, då burken precis får plats i "hålet"
.
NINA
Lisa för själen kom december 2007.
Mors lilla Olle kom juni 2010.
Nina, den finns att köpa hos Baby Proffsen i Göteborg men skulle tro att den finns hos alla stora baby/barnbutiker
Kramar, Tina
Kramar, Tina
född 071105, kurad i Gastsjön aug. 2008
http://dahlin.bloggproffs.se
Hej igen Tina
Var på Babyproffsen i Kungsbacka idag men där hade dom den inte och hon hade inte heller hört talas om någon sådan termos
.
Däremot såg vi sen att den fanns i katalogen. Det är svårt att få en uppfattning hur den ser ut för det är väl den som kallas "värmeflaska"
Informationen säger att med denna produkt kan du värma ditt barns mat överallt
Men på bilden ser man bara en nappflaska liggandes i en hög plastmugg och ståltermosen brevid. Ingen information ges om att man kan värma matburkar i den.
Frågan är om man måste förvärma burken innan man lägger den i termosen
Jag hade tänkt mig att hälla varmt vatten i termosen och sen lägga matburken däri så att den kunde "gotta till sig", men vad jag kan se på bilden så är jag tveksam till att det får plats både vatten och burk däri
Har du svar på mina frågor måntro
Kram
Var på Babyproffsen i Kungsbacka idag men där hade dom den inte och hon hade inte heller hört talas om någon sådan termos
Däremot såg vi sen att den fanns i katalogen. Det är svårt att få en uppfattning hur den ser ut för det är väl den som kallas "värmeflaska"
Informationen säger att med denna produkt kan du värma ditt barns mat överallt
Frågan är om man måste förvärma burken innan man lägger den i termosen
Har du svar på mina frågor måntro
Kram
NINA