Men det är inte därför jag skriver här:
Hon vaknar hela tiden, både på nätterna och i lurarna. Ibland bajsar hon men inte alla gånger. Nu är vi inne på tredje dygnet med 5-6 uppvak per natt samt fullständigt upp och nervänd middagsvila - 20 min
Min strategi är att inte göra någonting. Men hon gnäller, gruffar och smågråter mycket på nätterna och ibland "måste" jag upp och kolla att hon inte har bajsat.
Vad sjutton gör jag
Tar i tu med magen först och minikurar sen eller ska jag köra allt över en och samma kam
Skriver ett inlägg på mat, mage också och kollar om jag kan få magtips där