Torpan skrev:Fem år är ju tokstort! Jag minns ju väl när jag var fem, det är ju io stort sett samma människa som jag är nu, jag kan allafall relatera till den jag var då. Inte alltid helt smickrande.
Hoppas E trasslar sig ur sitt nystan snart med lite hjälp av förisarna. Men när han sovit så fläckfritt hela sitt liv blir ni väl inte ens oroliga? Då kan man verkligen luta sig tillbaka och observera utvecklingen. Eller?
*frieda* skrev:När vi gifter oss, om vi gör det , så kommer vi ha ett lunchbröllop, helt alkoholfritt. För på mannens sida är de frireligiösa och absolutister. Sen ska vi ha en separat brakfest, helst då i vår imaginära trädgård, för de som inte spottar i glaset och gillar att slå klackarna i taket

Fiffigt! Vi var på ett väldigt trevligt lunchbröllop förra året MED alkohol, men ändå. Det finns absolut fördelar med den tiden. Mer avslappnat, alla barn kan vara med och man är utvilad dagen efter.
Proffsigt LO! Nellas gudmor hade också presentöppning dagen efter på den gemensamma brunchen. Bröllopet firades ute i skärgården så alla gäster bodde i en stugby i närheten. Mysigt.
Vi kör ju presentlöst men en brunch kan man ju ha ändå förstås.
Vet ni, jag borde praktisera affirmationer a la The Secret lite oftare för SHIT pommes frites vad jag är bra när jag gör det!

Vår gräsklippare har gått sönder och just nu kändes det inte som läge att lägga flera tusen på det. Så istället satte jag upp en bild på en dylik i köket för bara en vecka sedan. Några dagar efter tänkte jag varje gång jag passerade att
En sån där har jag råd med! Sen har jag glömt av det. Igår fick vi en gräsklippare, bara att hämta! Va? Darlingens mammas perifera väninna ska precis flytta från hus till lägenhet. De hade träffats och då kom en förfrågan till modern om hon visste nån som behövde en! Tack universum.
Sen har jag på liknande vägar fått 20.000 den här sommaren som jag inte lyft ett finger för att samla ihop. Det enda jag gjort är att jag och darlingen har stoppat undan lika mycket inför bröllopet på ett särskilt konto. Antagligen har jag omedvetet tänkt
Vi har tjugotusen för mig själv. Och då fick jag det. Igen. Tack universum! Igen!
Samma sak inför vårt husköp för tre år sedan. Då hade jag gjort en affirmationstavla med saker som jag ville ha med det nya huset. Jag visade den precis för mamma som var här på besök. ALLT på tavlan finns i vårt hus och tom huset ser likadant ut! Tack universum!
Varför använder jag inte det här oftare?
Kram Jannika