Ja vad tror ni om det vänner? Blir inspirerad av alla höstträffar runtom i landet. Vad tror ni som bor här i Göteborgstrakten om en träff snart? Jag har inget superställe som jag kommer på sådär direkt men kanske nån annan vet nåt bra ställe?
Vore så kul!!
Kram Åsa
Dotter född 051107. Kurad vid 6 månader
Son född 080314. Kurad vid 5 månader
Jag skulle tycka att det var jättekul, som missade turen till Borås i början av sommaren. Men det måste vara en helg, man är ju förvärvsarbetande nu...
Slottsskogen låter väl bra. Botaniska tvärs över vägen är inte heller så dumt. Fast Plikta är ju en kanon-lekplats och det har man ju inte riktigt i Botan.
Andra idéer? Och när? Vi har rätt mycket aktiviteter på helgerna, men lovar att försöka - för jag vill verkligen!
Waldemar (Walle) 07-01-08
Kurad maj -07. Finslipad i Gastsjön 2007.
Gustav 08-11-12 (39+4) www.backjohan.se - uppdaterad 8 jan till Walle
Syblogg: www.backjohan.blogspot.com
TACK för initiativet Kvacke, gick själv i dessa tankar, men jag är ju så ny... så jag vågade inte riktigt
Jag röstar för slottskogen, där finns ju lekplats och minizoo. Om det regnar...ja, då kanske man kan hitta en annan lösning?
Kram
Vetgiriga semlan Dag
född 071105, kurad i Gastsjön aug. 2008 Ingrid som kan själv! 090826 http://dahlin.bloggproffs.se
Jösses, det tror jag blir kanon! Tror att mannen skall ha reparationsdag på dagis och att jag ändå är ensam med min lille buspojk. Så varför inte dra iväg till Slottsskogen?? Förmiddag eller eftermiddag, vilket passar folk bäst?
Waldemar (Walle) 07-01-08
Kurad maj -07. Finslipad i Gastsjön 2007.
Gustav 08-11-12 (39+4) www.backjohan.se - uppdaterad 8 jan till Walle
Syblogg: www.backjohan.blogspot.com