Jag skulle vilja ha lite råd.
Jag håller på att kura våra 6-mån bebisar. Det går bra men tar tid,dels för att vi bor trångt,dels för att jag är själv mestadels då min man får dra ett tungt lass med en busig och trotsig men helt underbar! 2,5 åring och dels för att tvillingarna var pyttesmå när de föddes och därför har lite problem just med att kunna slappna av och gå ner i varv.
Vi kurar den ena bebisen i köket och den andra i "barn rummet". Vi har kört fast lite på läggningarna av den ena bebisen som skriker rätt länge tyvärr fortfarande-men vi jobbar på det. Jagtycker de är jätteduktiga!!!
Nu till det jag behöver råd om.
2,5 åringen var en riktig strulpell vad det gällde sömnen när han var bebis och vi kurade honom i okt-06 och det gick jättebra!
Vi har flyttat in honom i vårt rum men meningen är att alla tre! s sm ska sova i samma rum!!
Hans sovtid ska vara 19-7. Oftast somnar han bra men har börjat vakna nästan varje natt panikslagen och ropar dalit=farligt! Omöjlig att lugna. Vi har ibland ändå lyckats och ibland fått ta upp honom i våra sängar. Kurad som han är-är han van att sova i sin säng-och vill tillbaks dit efter någon halvtimme.
Sedan vaknar han konstant kl 6 ibland glad och ibland helarg och tyvärr pga trångt boende väcker han tvillingarna och vi får fullt sjå med dem oxå.
Det blev lite långt det här men kan någon ge lite råd om hur vi ska hantera sonens sömn?