Pottdags?!
Pottdags?!
Vår kille på 1,8 år har börjat annonsera när han ska bajsa IBLAND. Dessutom har han oftast torr blöja efter att han sovit middag. Vad säger ni - är det dags att komma rusande med pottan eller är han för liten? 
Vi har börjat med potta för en månad sedan. I början hände ingenting, men nu gör han i pottan ca tre gånger om dagen! Och han är bara 14 mnd. Så kör på du och erbjud pottan, utan krav givetvis. 
Mamma till Rasmus 000418, Emil 040425, Jonathan 060818 och Olle 080215
BILD
BILD
Våra barn har aldrig bajsat i blöja utan i potta ( eller handfat...
Så erbjud pottan lite då och då. Efter middagsluren, på morgonen eller när det nu verkar passa. Gör ingen grej av det direkt!
För jösses vad det är skönt med blöjfria barn! Och allra helst att få slippa bajsiga blöjor.
Lycka till!
Stolt mamma till fyra flickor och en pojke. 03, 04, 06, 08 och 10