Midsommardagsdröm

Guldkorn att inspireras och lära av
Skriv svar
Gäst

Midsommardagsdröm

Inlägg av Gäst »

:D Vi satt på kafé nu på midsommardagen. Det var våra tre barn och vårt sällskap på 5 vuxna och två yngre tonåringar. Barnen var lite "dagen efter" så jag kände att det kunde gå både si och så... :roll: :wink: . Barnen satt och gafflade en del och jag tänkte att "nu stör vi nog" och kände mig lite stressad. Då kom caféägarinnan och sa "Jag måste bara få säga att det är underbart att se dessa tre harmoniska små barn! Visst - de pratar en hel del men om relevanta cafésaker - precis som man ska göra på café. Härligt att se att det fortfarande finns barn som inte far omkring och river stället! Vilken rikedom både för er och för dem själva!"

:D Alltså! Är det inte underbart att få höra!? Man blir så himla glad!
liw
Kontakt:

Inlägg av liw »

Ååå vad härligt och vad kul att caféägarinnan verkligen kom och sa det. Ofta så tänks sånt där men det kommer sällan fram till de "berörda".
Tänk den dan man får höra ngt sådant... och inte bara "OJ vilken aktiv liten kille" :lol:
Linda
Emil 020212 (har alltid sovit som en liten gris, mycket och länge)
Jonas 040525 (gillar också att sova, introducerade verktygen för säkerhets skull vid 2 mån)
Kit

Inlägg av Kit »

Vilken underbar historia!
:idea: Den där caféägarinnan borde få medalj för visad uppskattning!
:idea: Och barnens mamma för att ha fostrat goa Barnaboksbarn! :heart:
:heart: Jag sökte en Bibel och fann Barnaboken.

:heart: Matte till minilejon som ramsas i spinn.

:heart: Det är inte för att det är svårt, som du inte vågar. Det är för att du inte vågar, som det är svårt.
Skriv svar

Återgå till "Om våra Barnaboksbarn"