Hej alla från en frånvarande surödla
Skickar en allmän hälsning att jag tänker på er och läser om er men sedan tar det stopp. ](*,)
Askungen på slottsbröllop var förstås fantastiskt. Flickorna var med när jag satte upp frisyr och sedan bar det iväg. Tjusigt som bara den. Lika tjusigt tre på natten när dansen fortsatte utan skor till Kiss "I was made for loving you baby...". 8)
Nu har hela cirkusen flyttat hem. Från 25 kv2 i två månader, utan TV, diskmaskin...till hus vars skötsel legat på is ett tag...

Louise har börjat 6:an (vad hände

) vilket numera härnere kallas högstadiet. Bara det får mig ju att bli sentimental och gråta en skvätt. Astrid har börjat dagis förra måndagen och den lille mannen skolas in hos dagmamma.
Jag har sagt upp mig, då jag inte fick studieledigt, och på måndag börjar jag studera till psykolog med inriktning på organisationer och företag. Första halvåret kommer jag dock att tvingas pendla till Göteborg så jag håller nu på att tillverka en trollstav.

För att jag ännu inte vet om det är studierna jag vill satsa på så ska jag starta ett eget företag i min förra branch och köra parallellt - lite hobby sådär.
Så är planen nu...nästa vecka kanske det ser annorlunda ut.

8)
Så finns här och läser i smyg. Ibland när andan faller på så klampar jag på en stund.
Låter coolt att bli packad av jästa äpplen - kanske vore en variant för en fattig student. Kan du låna ut dina tuppar Jannika så får jag studera på nära håll. Är dock inte säker på att grannarna skulle uppskattade det för de tycker nog vi har tillräckligt med barn som dräller.
Blomman - vi lämnade in våra ringar, smälte ner dem och gjorde om till nya för ett par år sedan. Sedan funderade vi länge på vad vi skulle skriva för nytt romantiskt i. Just då tyckte jag livet var tufft och det enda jag kunde komma på var "I never promised you a rosegarden". När vi sedan kom på något sött (tack vare hjälp från forumet) och gick till vår lilla guldsmed så hade han redan skickat in dem.

Missförstått oss och trott vi skulle ha samma. Dessutom hade de skrivit fel förlovningsdatum i makens. Så det projektet kvarstår...men kanske till nästa bröllopsdag

Tycker det är en strålande idé av er. Billigare också än att uppdatera med ny partner. 8)
Ewa - så ljuvligt för Anton. Och för mamman.
Elle - kommer att tänka på dig och glädjas med dig.
Alla -
Nu ska här väckas en liten man och hämtas liten tjej. Lillebror blir bara så hemskt upprörd över att hämta henne. Han får ju aldrig stanna kvar tillräckligt länge för att leka. Hm...Sedan kommer rara storasyster hem och ska packa för skolläger 2 nätter.
Varma kramar till er alla
Susanne