Tjena tjejer
Nu börjar jag landa efter intensiva dagar i Gastsjön men det har ni ju läst om i en annan tråd
Ottilia, GRATTIS till avslutad behandlig, jag är så djupt imponerad av ditt mod, din saklighet och styrka genom hela detta och jag hoppas att vi någon dag kan träffas. Jag håller på att försöka få till en träff här i norrtälje för stockholm/uppsala bor det blir nog en lördag eller söndag så man kan ta hela familjen på utflykt. Mer om detta senare.
Så härligt att vara hemma hos de mina igen, igår var jag ju aptrött och Mio hade en mardröms läggning

men idag har vi bara tagit det lungt. Mio är superförkyld så det blev bara en sväng till affären på fm och sen efter en LÅNG vila så ringde kompisen Fanny på dörren och ville leka, då gick vi ut med snoret hängande på överläppen, hon hade just fått näspräy och gud vad det forsade ut.
Sonen är som vanligt helt snygg och cool.
Maken är glad och känns lycklig.
Nu är jag ensam hemma (förutom Mio som sover dårå) och jag som tror jag är en ensamvarg och behöver min egen tid sitter här och önskar att hela Gastsjögänget var här med mig. Kan man vara kär i 15-20 tjejer på en och samma gång
En liten Mio berättelse

Maken och Mio badade och jag tog upp Mio när hon var klar, efter tandborstning och allt så gick hon iväg till köket, jag stannade och pratade med maken i badet. Hon kom tillbaka med hans kaffekopp

här pappa, gud vad gulligt. Sen försvann hon ut i köket igen och kom tillbaka med ett litet wiskyglas

här pappa, men gud så bedårande. (hon hade alltså inte hällt upp wisky i ett glas till pappa utan han hade tagit sig en liten innan badet för att värma till personalfesten en stund senare)
Godingar är dom allihopa
kramisar Kristina