Dagarna krånglade väldigt, men har nu nästan helt ordnat sig.
Nu har han sedan en och en halv vecka tillbaka vaknat vid ca femtiden och skrikit. Jag har kört på som vanligt, med rätt attityd.. 8)
Ibland har han somnat om efter 45 minuter till en timme. Men bara för att vakna en halv timme senare igen och fortsätta.
Ja, ja, vargtimme säger ni nu, men...
Grejen är den att han verkar inte alls pigg när han vaknar och skriker. Han är arg och egentligen inte helt vaken tror jag för han låter jättetrött! Han håller på att somna om hela tiden, men så fort han lugnar sig är det som om någon nyper honom, så han skriker till och börjar om igen.
Han verkar inte ha ont i magen och han är frisk för övrigt. Det går inte riktigt över i ledsenhet utan han är bara riktigt irriterad. I morse vaknade han 4,57 och skrek sedan ända till klockan sju när jag gjorde morgon.
Först efter en timme började han bli lite ledsen, men inte i närheten av hysterisk. Under den här tiden var han en gång tyst i två minuter, då jag bekräftade och sen skrek han vidare...
Jag tycker att jag ramsar när jag ska och har rätt kraft i ramsan, och det fungerar ju på alla andra tider vilket väl tyder på att jag gör rätt?
Men det känns ändå som att något är väldigt fel.
Han håller på att få tänder, kan det vara det? Men då borde han väl vara kinkig vid andra tider också? Det är han inte, han är nästan alltid glad och nöjd.
Jag behöver hjälp! Och har behövt länge.. tur att forumet äntligen är tillbaka, jag håller på att bli galen...