SHN-kurs i Gastsjön augusti 2008
-
TorpSara
Inte pinsamt. Generöst! Och jag tänkte som du.KajsaIE skrev:Okej då kiki, jag förstår dig!
Kändes bara lite pinsamt att jag tog upp det. Som om jag bara tänkte på detJag bryr mig inte alls om alkohol och hur ska man kunna genomföra ngt så viktigt som kurning om man har druckit....
![]()
Ngt annat jag kan bidra med???
Heja kiki, jag är djupt imponerad.
-
Liten_med_Mindre
Jaha ja - här har jag hämtat ut biljetter och börjat fundera över packning för mig och miss J, och så tar ungen och sover från 19 till 06 med bara en vyssjning. Vad är oddsen egentligen???
Å andra sidan lyckades hon bara få ihop 1,5 h igår på dagen...
Det blir intressant att se om hon fortsätter så fram till kursen - vi har verkligen inte gjort något annorlunda mot de senaste 5 veckorna (som i stort sett varit gräsliga). Typiskt...
Men hon kommer nog att vara sitt spattiga jag som inte vill sova på natten när vi kommer upp, resor har en förmåga att trasa sönder sömnen...för att inte tala om resesängar.
Det blir intressant att se om hon fortsätter så fram till kursen - vi har verkligen inte gjort något annorlunda mot de senaste 5 veckorna (som i stort sett varit gräsliga). Typiskt...
Men hon kommer nog att vara sitt spattiga jag som inte vill sova på natten när vi kommer upp, resor har en förmåga att trasa sönder sömnen...för att inte tala om resesängar.
Hej
Maten finns alltså färdig på Onsdag redan. Om den ska hämtas då. Annars går Torsdag lika bra. Jag har sagt på förmiddagen. Stämmer det?
Personalen på Ica är helt underbar, trots mina lite klantiga beställningar på vissa grejer, så ringer dom och frågar så snällt. Och försäkrar mig om att det inte alls gör något att jag är en klant.
Maten finns alltså färdig på Onsdag redan. Om den ska hämtas då. Annars går Torsdag lika bra. Jag har sagt på förmiddagen. Stämmer det?
Personalen på Ica är helt underbar, trots mina lite klantiga beställningar på vissa grejer, så ringer dom och frågar så snällt. Och försäkrar mig om att det inte alls gör något att jag är en klant.
Celeste 061208
-
Världens Bästa Barn
Världens Bästa Barn
Avis, avis, avis...
Ha det så mysigt!
Eller får man komma upp med en (i alla fall blivande) SM-unge. kan behöva hjälp med hur man håller en ätande unge vaken
Och Liten med Mindre - hon kommer säkert att sova så gott så gott däruppe på nätterna, men vi hoppas att hon ställer till i alla fall lite besvär för sina kursdeltagare. Annars gör hon ju liksom ingen nytta
Kram alla!
/LO
Ha det så mysigt!
Och Liten med Mindre - hon kommer säkert att sova så gott så gott däruppe på nätterna, men vi hoppas att hon ställer till i alla fall lite besvär för sina kursdeltagare. Annars gör hon ju liksom ingen nytta
Kram alla!
/LO
Lotta, mamma till
Vera
född januari 2004 Minikurad sommaren 2004
Ivar
född juli 2008 Nattmålskurad december 2008
Nytt fotoalbum
Nytt fotoalbum
Liten_med_Mindre, jag känner igen mig precis. Hon känner säkert av din lättnad och reagerar på den. Men för vår del var det en skör sömn som inte blev riktigt bra förrän vi lyckades förmedla att vi var stensäkra på vad vi gjorde och varför och det fick vi hjälp med i Gastsjön
. Finns inget bättre attityd-odlar ställe 8) .
Kram Emma
Kram Emma
-
Liten_med_Mindre
Tack emma80!
Det blev ytterligare en 1,5 timmars dagssömn idag. Sen var lillsnorpis så trött o hungrig att hon absolut inte ville äta nya gröten som gick ner som smakis förra veckan. Kämpade med att hålla henne vaken så att hon fick i sig välling o bröstmjölk efter badet. Och givetvis "rapade" hon upp en stor del av det på balkongen. sen var hon givetvis väldigt vaken i sängen...
Nåja, hittills ikväll bara en vyssjning...
Det blev ytterligare en 1,5 timmars dagssömn idag. Sen var lillsnorpis så trött o hungrig att hon absolut inte ville äta nya gröten som gick ner som smakis förra veckan. Kämpade med att hålla henne vaken så att hon fick i sig välling o bröstmjölk efter badet. Och givetvis "rapade" hon upp en stor del av det på balkongen. sen var hon givetvis väldigt vaken i sängen...
Nåja, hittills ikväll bara en vyssjning...
HALLÅÅÅÅÅ
DET FINNS FORTFARANDE EN KURKURSPLATS KVAR
Passa på, ingen vet om detta tillfälle kommer igen. Sprid detta kära vänner så att vi kan fylla den lediga platsen också.
Kram Susan
Passa på, ingen vet om detta tillfälle kommer igen. Sprid detta kära vänner så att vi kan fylla den lediga platsen också.
Kram Susan
Emil född 19 okt-05 och klok som en bok!
Sigge född 16 okt-07 och tuff som en Tigger!
Mika född 28 maj-09 och snabb som en raket!
Linus född 15 dec-10 och cool som en isbjörn!
Dipl. SHN-kurare!
Sigge född 16 okt-07 och tuff som en Tigger!
Mika född 28 maj-09 och snabb som en raket!
Linus född 15 dec-10 och cool som en isbjörn!
Dipl. SHN-kurare!
Hej kära vänner
Saknar lite matpengar! Tänk på att det kan ta ett par bankdagar innan de är framme, så idag är nog sista chansen att sätta in!
Och hoppas det är nån som nappar på sista kurkursplatsen - det är en chans som inte får missas!
Kram!
Saknar lite matpengar! Tänk på att det kan ta ett par bankdagar innan de är framme, så idag är nog sista chansen att sätta in!
Och hoppas det är nån som nappar på sista kurkursplatsen - det är en chans som inte får missas!
Kram!