Helst ändrar vi inte mer utan tackar och niger för att Tommy och Kenneth på taxi Bräcke alls existerar
SHN-kurs i Gastsjön augusti 2008
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
Helst ändrar vi inte mer utan tackar och niger för att Tommy och Kenneth på taxi Bräcke alls existerar
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Ledsen om det blev strul med bilbarnstolarna! Som jag har förstått det så är det följande transporter som vi ska försöka pussla ihop:
Torsdag 14/8
Om vi räknar med dig Mia så är vi 11 st som vill åka från Bräcke kl 13.18. Alltså är det två som saknar transport den tiden. Resten har transport ordnad. Hönsmamma kan ev. hämta.
Söndag 17/8
Kan Hönsmamma ta MiaR, Jannika, Sussi och TorpSara? Taxi för två beställd, boka om?
Måndag 18/8
* Såg inte hur ni två som flyger vid 10 ska komma till flygplatsen.
* Cissii som ska åka tåg vid 15.35.
* SusanD som ska åka tåg 21.36.
Kram Emma
Torsdag 14/8
Om vi räknar med dig Mia så är vi 11 st som vill åka från Bräcke kl 13.18. Alltså är det två som saknar transport den tiden. Resten har transport ordnad. Hönsmamma kan ev. hämta.
Söndag 17/8
Kan Hönsmamma ta MiaR, Jannika, Sussi och TorpSara? Taxi för två beställd, boka om?
Måndag 18/8
* Såg inte hur ni två som flyger vid 10 ska komma till flygplatsen.
* Cissii som ska åka tåg vid 15.35.
* SusanD som ska åka tåg 21.36.
Kram Emma
-
annawahlgren
- Upphovskvinna SHN-kuren 1942-2022
miar70 skrev: - vem är återbudet? Så jag inte kräver nån som inte ska med på pengar![]()
![]()
(Och ingen av de tre reserverna på listan kunde komma i stället och har beklagat kolossalt.)
Anna Wahlgren 6 Oktober 1942 - 7 Oktober 2022
Det finns som sagt var plats i min bil på söndag ifall det behövs - men om vi redan har bokat taxi så kanske det är bättre att gynna dem med tanke på att de ställer upp i ur och skur?!
miar70 kan rent av få skjuts till Ånge eller ända hem om du vill?
Än så länge tror maken att han ska kunna slita sig från jobbet på torsdag vid lunchtid, vilket innebär att jag borde kunna passera Bräcke vid 13.20-tiden. Men som sagt var meddelar jag er detta på måndag kväll när maken har läget riktigt klart för sig! Är det okej?
Matvarorna kan jag hämta på ICA om det behövs? miar70 - behöver du skjuts från Ånge/hemmaplan
/Hönsmamma som just nu kurerar en skrällande hosta
Än så länge tror maken att han ska kunna slita sig från jobbet på torsdag vid lunchtid, vilket innebär att jag borde kunna passera Bräcke vid 13.20-tiden. Men som sagt var meddelar jag er detta på måndag kväll när maken har läget riktigt klart för sig! Är det okej?
Matvarorna kan jag hämta på ICA om det behövs? miar70 - behöver du skjuts från Ånge/hemmaplan
En Mr A född juli -05, kurad feb -06
En Ms L född juni -07, standardmodellad i Gastsjön aug -07
En Ms M född feb - 14 (prematur 6-7 veckor) standardmodellad redan på sjukhuset.
En Ms M född feb - 14 (prematur 6-7 veckor) standardmodellad redan på sjukhuset.
Hej
Jag har en liten kris här. Jag måste ha tag på en fax, snabbt. Har pratat med Ica-Stig på Bräcke idag och det är ok allt är ok tidsmässigt. Men faxen på jobbet sammarbetar inte med mig, och mina chefer är inte hemma. Är det någon som har tillgång till en fax
NU helst
Måste få iväg list-rackan. Och vilken tid kan vi hämta upp det på Torsdagen? Det är oxå nått jag måste veta.
Mvh Matkatastrofen.
Jag har en liten kris här. Jag måste ha tag på en fax, snabbt. Har pratat med Ica-Stig på Bräcke idag och det är ok allt är ok tidsmässigt. Men faxen på jobbet sammarbetar inte med mig, och mina chefer är inte hemma. Är det någon som har tillgång till en fax
Måste få iväg list-rackan. Och vilken tid kan vi hämta upp det på Torsdagen? Det är oxå nått jag måste veta.
Mvh Matkatastrofen.
Celeste 061208
-
Världens Bästa Barn
Världens Bästa Barn
Vilket generöst erbjudande! Supersnällt av dig! Men du, jag fixar skjuts till E14-korsningen så kan du plocka upp mig, om det går bra?HÖNSMAMMA skrev: miar70 kan rent av få skjuts till Ånge eller ända hem om du vill?
/.../
Matvarorna kan jag hämta på ICA om det behövs? miar70 - behöver du skjuts från Ånge/hemmaplan![]()
Och detsamma hem - jag hoppar av på E14, annars blir det flera mils omväg för dig!
Och maten tror jag TAXI:n tar, det är säkert redan bokat om jag känner Anna rätt
cissi - jag hoppas nån kan hjälpa dig med fax, jag kan tyvärr inte
Hör med AW om när TAXI:n hämtar maten, det är säkert redan bokat!
Kram!
Det låter som en god idé miar70. Jag ringer dig när jag åker hemifrån så att vi kan synka mötet på E14!
Tyvärr
Cissii, ingen fax här heller!
Tyvärr
En Mr A född juli -05, kurad feb -06
Cissi, ingen fax här heller
Men den där Ica-stig, han kanske har mail
Kristina
Kristina
Mamma till Felix född januari 92, och Mio augusti 06
Social delaktighet
http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... 1060030067
Social delaktighet
http://www.facebook.com/home.php?ref=ho ... 1060030067
Om det är Bodsjö Diverse, ICA NÄRA så har dom mailadress info@bodsobyggden.se
ICA supermarket i Bräcke hittade jag ingen mailadress till. Sorry...
ICA supermarket i Bräcke hittade jag ingen mailadress till. Sorry...
född 071105, kurad i Gastsjön aug. 2008
http://dahlin.bloggproffs.se
info@bodsjobyggden.se skulle det ju vara 
född 071105, kurad i Gastsjön aug. 2008
http://dahlin.bloggproffs.se
Lua ansluter fredag till söndag som kurledare,
.
Det finns fortfarande en ledig plats för en kursare
Kram Susan
Det finns fortfarande en ledig plats för en kursare
Kram Susan
Emil född 19 okt-05 och klok som en bok!
Sigge född 16 okt-07 och tuff som en Tigger!
Mika född 28 maj-09 och snabb som en raket!
Linus född 15 dec-10 och cool som en isbjörn!
Dipl. SHN-kurare!
Sigge född 16 okt-07 och tuff som en Tigger!
Mika född 28 maj-09 och snabb som en raket!
Linus född 15 dec-10 och cool som en isbjörn!
Dipl. SHN-kurare!